MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Witam Wszystkich ! - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Offtop (https://musicproducers.pl/forum-offtop)
+---- Dział: Przedstaw się (https://musicproducers.pl/forum-przedstaw-sie)
+---- Wątek: Witam Wszystkich ! (/temat-witam-wszystkich--15815)



Witam Wszystkich ! - Siri - 6.09.2015

Cześć !
Z reguły nie przepadam mówić/pisać o sobie ,ale zrobię wyjątek :D

No to tak:
Nazywam się Krzysztof Rzymek pseudonim muzyczny (Siri)
Mieszkam od 2 lat Holandii/Amsterdam mam
22 Lata i jestem samoukiem.
Draw z którego korzystam : Fl Studio
Gatunek Muzyki : Słucham Wszystkiego , ale najbardziej interesuje mnie Trance / House /EDM

Moja Historia z muzyką (Jeżeli kogoś interesuje niech przeczyta)
Moje zainteresowanie muzyką pojawiło się już w młodych latach, lecz dopiero od 2,3 lat zacząłem się jej bliżej przyglądać...
Zmotywował mnie pierwszy Mashup który zrobiłem przypadkowo,
Kilka słów o tym .

Nie pamiętam jaki to był dokładny dzień ,w sumie to nie istotne :P
Dostaliśmy propozycje grania na imprezie nie była to duża impreza , kolega dj (a raczej człowiek bez kompletnego pojęcia o graniu) zaproponował nam nasze 1,5h za konsolą...
No to postanowiliśmy skorzystać z okazji...Tylko pojawił się mały problem... żaden z nas nie grał wcześniej ani nie potrafił się nią obsługiwać. (wiadomo pewnie każdy tutaj na forum miał styczność z Virtual DJ czy czymś podobnym tak jak my ale to kompletnie inna bajka).

Dzień przed imprezą zaczęliśmy oswajać się z konsolą ... lecz w 1 dzień ciężko było to wszystko wyczuć. Z racji tego , że został nam tylko jeden dzień postanowiliśmy stworzyć gotowego seta:P
No i walka się zaczęła od ok 18:00 i trwała do samego rana 11:00 program którego używaliśmy, zabrzmi śmiesznie "Sony Vegas" (do obróbki filmów)