MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
FL STUDIO FL Studio: Kick w sytrusie - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: FL STUDIO FL Studio: Kick w sytrusie (/temat-fl-studio-fl-studio-kick-w-sytrusie)



FL Studio: Kick w sytrusie - hudson462 - 28.11.2015

Cześć. Ostatnio znalazłem taki poradnik na yt: https://www.youtube.com/watch?v=nFI2CdFY_3M Wydał mi się on bardzo przydatny bo nie miałem w mojej bibliotece sampli krótkich kicków często dzisiaj używanych w progressive housie. No i wszystko fajnie zrobiłem jak kolega na filmie, zrobiłem na nim eq, włączyłem kompresor ( fruity limiter z gotowym presetem dla kicka) i otrzymałem taki kick na jakim mi zależało. Dla wygody użytkowania postanowiłem zrenderować go do wav. No i po tym procesie kick już nie brzmi tak samo. Głównie chodzi o to, że nie ma kliknięcia. Wiecie o co może chodzić?


RE: Kick w sytrusie - hudson462 - 28.11.2015

Dobra Panowie, po raz kolejny sam rozwiązałem problem, z którym miałem kłopot od kilku dni. Dziwne jest to, że znowu zrobiłem to zaraz po napisaniu posta na tym forum :D Chodziło o to, że kick prawie sięgał 0db w mixerze i prawdopodobnie limiter obcinał szczyt czyli kliknięcie. Proszę o zamknięcie.


RE: Kick w sytrusie - hudson462 - 28.11.2015

A jaką maksymalną wartość db w mixerze powinien osiągnąć ślad jeżeli chcemy go zapisać w wav i korzystać z niego jako z sampla? Jest jakaś zasada?


RE: Kick w sytrusie - piral - 28.11.2015

Nie ma takiej zasady, ważne żeby nie było powyżej 0db, większość sampli w paczkach (a już na pewno wszystkie topowe typu vengeance, paczki z loopmasters etc) jest znormalizowana. Ważne, żeby zachować odpowiednie levele w miksie.