MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
PROG. Alex fat - Id - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: PROG. Alex fat - Id (/temat-progressive-alex-fat-id)



Alex fat - Id - Alex fat - 30.11.2015

Takie cos prawie skonczone , oceniajcie doradzajcie sluchajcie. :) pozdrawiam



RE: Alex fat - ID - qnebra - 1.12.2015

Początek nawet fajny i klimatyczny, to tropikalne brzmienie arpa ładne. Nic mi nie kiksuje, albo tego nie słyszę. Potem można by zacząć narzekać coś o monotonii, ale starasz się ją łamać i to się chwali. Nie znam się dokładnie na tym jaki powinien być house i co w nim powinno być, ale utwór przyjemny i bezboleśnie się tego słuchało.


RE: Alex fat - ID - Shabboo Harper - 2.12.2015

Wspaniale wyważony Beat (choć Clap zbyt jednorodny), dyskretnie "przybrudzony" zmyślnymi efektami, wzmocniony pięknym Bassem. Gitara, w stylu "We$tern", prima ;). Synth (0:50) w backgroundzie, po pewnym czasie drażni swą jednolitością i "bezdusznym" brzmieniem. Alex, podoba mi groove utworu. Przy większym upiększeniu całości (fx'y; defiguracja głównego motywu) i "porządnym szlifie" w Outro (!), Twój "Szit" będzie czymś "smakowitym" zgodnie z "treścią" foto... <bubu>


RE: Alex fat - ID - Alex fat - 3.12.2015

Dziekuje za mile kometarze :) , zmotywowaliscie mnie zebym ten utwor skonczyl. Jesli chodzi o sprawy techniczne , to chcem jeszcze poprawic mix bo jeszcze wedlug mnie mu brakuje , jesli chodzi o klapka to wlasnie tak ma grac , tak mi sie podoba.;) Koledze wyzej dodam punkcik jak bede mogl bo cos mi niechce wskoczyc. Pozdrawiam

ps. Aniu, wroze ci karjere recezetki , i to bardzo dobre !! ;D


RE: Alex fat - ID - Shabboo Harper - 4.12.2015

Cytat:"Aniu, wroze ci karjere recezetki , i to bardzo dobre !! ;D"