![]() |
opracowywanie nowego motywu czy dogrywanie do bieżacego? - Wersja do druku +- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl) +-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc) +--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software) +--- Wątek: opracowywanie nowego motywu czy dogrywanie do bieżacego? (/temat-opracowywanie-nowego-motywu-czy-dogrywanie-do-biezacego) |
opracowywanie nowego motywu czy dogrywanie do bieżacego? - WhillD - 26.02.2016 czy tworzenie na zasadzie że jest np jedna melodia i dogrywam do niej coś co do niej pasuje ale jest inne jest ok czy może skupić się na opracowywaniu innego motywu a nie na dogrywaniu i czy to normalne że mam 50 nie dokończonych projektów ? pozdrawiam Daniel Poprawiam nazwę tematu Wystawiono 18:11:35, dnia 9.03.2016, przez Knifeman RE: kilka pytań - PANSEKS / BI - 26.02.2016 Absolutnie normalne. Ja mam 400 nieukończonych projektów. Co do dogrywania to nie zrozumiałem pytania... RE: kilka pytań - Maciek - 26.02.2016 Każdy sposób jest dobry jeśli kończy się powstaniem czegoś, z czego jesteśmy zadowoleni. Nie ma żadnych reguł w tej kwestii - jesteś wolny i niczym nie ograniczony ![]() Ja niedokończonych projektów też mam kilka setek RE: kilka pytań - WhillD - 26.02.2016 jeszcze kilka zawsze mam tak że w moich projektach perkusja jest znacznie głośniej niż synthy i reszta ale w komercyjnych projektach jest inaczej i nie wiem co robię źle RE: kilka pytań - PANSEKS / BI - 26.02.2016 Podchodzisz do tematu od "dupy" strony. Bo można poczytać jak tworzyć dźwięki, a nie tworzyć dźwięki, a potem pytać... http://livesound.pl/tutoriale/artykuly/4012-procesory-dynamiki-cz-i-kompresor-limiter RE: kilka pytań - Maciek - 27.02.2016 (26.02.2016, 17:39)WhillD napisał(a): jeszcze kilka zawsze mam tak że w moich projektach perkusja jest znacznie głośniej niż synthy i reszta ale w komercyjnych projektach jest inaczej i nie wiem co robię źleProjekty komercyjne są tworzone przez producentów z doświadczeniem a co za tym idzie już na tym etapie dźwięki dobierane są tak aby wypełnić pasmo częstotliwości nie kolidując ze sobą. Ich rejestracja odbywa się w specjalnie do tego przygotowanych pomieszczeniach zaprojektowanych przez inżynierów akustyki. Na tym etapie już dźwięki muszą brzmieć jak najlepiej - nie ma mowy o korzystaniu z czegoś, czego jakość nie jest zadowalająca. Nie muszę dodawać chyba, że rejestrowane jest to również na urządzenia z solidnymi przetwornikami. Gdy już projekt jest gotowy, kolejny specjalista zajmuje się procesem miksu - czyli ustawianiem proporcji pomiędzy ścieżkami i wszelkimi operacjami aby całość brzmiała jak najlepiej. Ten pan na tym etapie korzysta z urządzeń sprzętowych oraz pluginów (kompresory, korektory, filtry, efektory i inne). Znowu - siedzi on w specjalnie przystosowanym pomieszczeniu przed specjalnymi odsłuchami ![]() Gdy ten typ kończy robotę, wkracza do akcji inżynier masteringu, który przygotowuje materiał tak aby jak najlepiej zabrzmiał na każdym systemie odsłuchowym. Ten korzysta z podobnych instrumentów, co poprzednik... Umówmy się, że podobnych ![]() A teraz zastanów się ilu ludzi z jakim doświadczeniem pracuje na jakim sprzęcie nad Twoim projektem i masz odpowiedź skąd różnica w brzmieniu |