MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
OTHER Półwysep - Baba Wanga - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: OTHER Półwysep - Baba Wanga (/temat-other-polwysep-baba-wanga)



Półwysep - Baba Wanga - brainfreezer - 14.04.2016

Witam serdecznie wszystkich!

Podsyłam projekt, który zupełnie różni się od tego, co miałem okazję tworzyć dotychczas.



Oczywiście jestem odpowiedzialny za muzykę w 100%.

Jak się podoba?

Pozdrawiam,
B.


RE: Półwysep- Baba Wanga - Shabboo Harper - 15.04.2016

Esencja "Ciebie". Różnorodność brzmień; "tu": cudnie "nucąca" gitara w swej spokojniejszej partii; "dzika" perca. Skłonność do "Folklor'u". Specyficzne ujęcie wokalu; "tu": główny brzmi krztynę zbyt "dziewiczo" w swej naturalności; przez pełną długość utworu (szczególnie w tak "teatralnej interpretacji") winien być "dotknięty" jakimś efektem; choćby w refrenie. 0:20-0:47 świetne. Patryku, Twoją "Babę" cechuje mocny charakter, zadzierzystość, konkretny "nerw". Nie jest to mój świat; jednakże przyznaję, iż koncept, jak też produkcja to "kawałek dobrej roboty". <thumbup>


RE: Półwysep- Baba Wanga - brainfreezer - 15.04.2016

Przekażę Patrykowi! :D Dzięki! ;) (z tej strony Krzychu, Patryk odpowiada za tekst i jest pomysłodawcą projektu)


RE: Półwysep- Baba Wanga - Shabboo Harper - 15.04.2016

:) Krzysztofie, naturalnie gratuluję i Tobie (B.) i Patrykowi... <v> A siostrzyczkę Ulę pozdrawiam... ;)


RE: Półwysep- Baba Wanga - Adamzzz - 15.04.2016