Szalone dźwięki - Wersja do druku +- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl) +-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum) +--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum) +--- Wątek: Szalone dźwięki (/temat-szalone-dzwieki) |
Szalone dźwięki - LeserDrumz - 28.05.2016 Witam, jestem ogromnym fanem Tima E. a.k.a Current Value i strasznie podoba mi się sposób łączenia dźwięków przez niego. Mam pytanie, wiecie może w jakim kombajnie, pluginie, czymkolwiek tworzy dźwięki słyszane np. w tym utworze? Chodzi mi głównie o wysokie partie, nie wiem nawet jak nazwać te dźwięki... Ktoś coś?? Pozdrawiam. RE: Szalone dźwięki - Knifeman - 28.05.2016 Ze stalku na fb to będzie klasyczne massive, morphine, toxic biohazard, addictive drums... Ciężko powiedzieć czego dokładnie tu użył bo koleś dużo testuje i zmienia wtyczki jak skarpetki RE: Szalone dźwięki - LeserDrumz - 28.05.2016 Widziałem raz jak zautomatyzował eq stopy Jest prze ch** z niego RE: Szalone dźwięki - hudson462 - 28.05.2016 Szczerze to nic szczególnego tutaj nie słyszę. Wystarczy Massive, nałożyć na niego eq z 1 bandem maksymalnie peak'ującym, a drugi maksymalnie nurkujący (oba automatyzujesz tak aby sie przesuwały raz z niższych na wyższe częstotliwości i na odwrót, w sumie przy tym jest chyba najwięcej roboty, żeby działanie obu bandów się uzupełniało), Maximus ( może być nawet ten preset, który włącza się wraz z włączeniem Maximusa przy czym krzywą kompresji wysokich częstotliwości zmieniasz na poziomą linię tak aby przebiegała w wartości 0db). Do tego distorion. Niby wydaje się proste, ale musisz najpierw zrobić dobry bass w massive'ie, najlepiej monofoniczny z portamento i zrobić automatyzację time glide. Możesz też dodać automatyzację mixu Maximusa. Generalnie nie jest to trudne jak poświęcisz trochę czasu za zabawę z tymi narzędziami, jak poznasz dobrze Massive to powinno być z górki. RE: Szalone dźwięki - LeserDrumz - 28.05.2016 A propos tego co powiedziałeś hudson, większości kompletnie nie zrozumiałem i uświadomiłem sobie ile jeszcze nauki przede mną :e RE: Szalone dźwięki - piral - 28.05.2016 Na dobry początek polecam tutoriale "how to bass" u SeamlessR na youtubie RE: Szalone dźwięki - hudson462 - 28.05.2016 Dokładnie, tak jak piral napisał, polecam bardzo RE: Szalone dźwięki - Zirds - 28.05.2016 (28.05.2016, 18:27)hudson462 napisał(a): Szczerze to nic szczególnego tutaj nie słyszę. Wystarczy Massive, nałożyć na niego eq z 1 bandem maksymalnie peak'ującym, a drugi maksymalnie nurkujący (oba automatyzujesz tak aby sie przesuwały raz z niższych na wyższe częstotliwości i na odwrót, w sumie przy tym jest chyba najwięcej roboty, żeby działanie obu bandów się uzupełniało), Maximus ( może być nawet ten preset, który włącza się wraz z włączeniem Maximusa przy czym krzywą kompresji wysokich częstotliwości zmieniasz na poziomą linię tak aby przebiegała w wartości 0db). Do tego distorion. Niby wydaje się proste, ale musisz najpierw zrobić dobry bass w massive'ie, najlepiej monofoniczny z portamento i zrobić automatyzację time glide. Możesz też dodać automatyzację mixu Maximusa. Generalnie nie jest to trudne jak poświęcisz trochę czasu za zabawę z tymi narzędziami, jak poznasz dobrze Massive to powinno być z górki. To takie gadanie... Nie każdego stać na zakup oryginalnego Massive tak jak Ciebie. Można się uczyć na darmowych pluginach i na nich rzeźbić swoje umiejętności. Edit:29/05/16/03:17 Dodałem uśmieszek, bo niektórzy nie potrafią rozpoznać emocji w pisanych słowach bez emotek (i tutaj też dodałem emotkę) RE: Szalone dźwięki - Knifeman - 29.05.2016 Można też się uczyć na trialu lub demie. Nie widzę problemu. Metodę można też przenieść na inny bardziej uzbrojony wirtualny instrument. RE: Szalone dźwięki - LeserDrumz - 29.05.2016 A propos massive'a - Jak go ustawić żebym nie musiał za każdym razem na niego klikać jak coś chcę zrobić? Widziałem ten problem na necie już chyba wszędzie, rozwiązania też i wielkie G, dalej musze naklikiwać go żeby grał jak chce sprawdzić dźwięk :/ RE: Szalone dźwięki - hudson462 - 29.05.2016 (28.05.2016, 21:13)Zirds napisał(a):(28.05.2016, 18:27)hudson462 napisał(a): Szczerze to nic szczególnego tutaj nie słyszę. Wystarczy Massive, nałożyć na niego eq z 1 bandem maksymalnie peak'ującym, a drugi maksymalnie nurkujący (oba automatyzujesz tak aby sie przesuwały raz z niższych na wyższe częstotliwości i na odwrót, w sumie przy tym jest chyba najwięcej roboty, żeby działanie obu bandów się uzupełniało), Maximus ( może być nawet ten preset, który włącza się wraz z włączeniem Maximusa przy czym krzywą kompresji wysokich częstotliwości zmieniasz na poziomą linię tak aby przebiegała w wartości 0db). Do tego distorion. Niby wydaje się proste, ale musisz najpierw zrobić dobry bass w massive'ie, najlepiej monofoniczny z portamento i zrobić automatyzację time glide. Możesz też dodać automatyzację mixu Maximusa. Generalnie nie jest to trudne jak poświęcisz trochę czasu za zabawę z tymi narzędziami, jak poznasz dobrze Massive to powinno być z górki. Zapytał w czym można takie coś tworzyć to napisałem, nie było wzmianki o tym, że musi być to darmowe vst. Co do klikania w Massiva to sam nie wiem jak to naprawić, ale już się przyzwyczaiłem. RE: Szalone dźwięki - piral - 29.05.2016 (29.05.2016, 9:47)LeserDrumz napisał(a): A propos massive'a - Jak go ustawić żebym nie musiał za każdym razem na niego klikać jak coś chcę zrobić? Widziałem ten problem na necie już chyba wszędzie, rozwiązania też i wielkie G, dalej musze naklikiwać go żeby grał jak chce sprawdzić dźwięk :/ W najnowszym FL Studio w każdym oknie VST masz "VST wrapper settings", w sekcji GUI zaznacz "don't allow stealing keyboard focus". Raz działa, raz nie, jedynym 100% wyjściem z problemu jest klawiatura MIDI. RE: Szalone dźwięki - hudson462 - 29.05.2016 Klawiatura MIDI rozwiązuje problem? Bo jak używam klawiatury od komputera żeby zagrać melodię to też nie działa, więc myślałem, że z klawiatura MIDI będzie to samo. RE: Szalone dźwięki - STLKR CLL - 29.05.2016 (29.05.2016, 9:47)LeserDrumz napisał(a): A propos massive'a - Jak go ustawić żebym nie musiał za każdym razem na niego klikać jak coś chcę zrobić? Widziałem ten problem na necie już chyba wszędzie, rozwiązania też i wielkie G, dalej musze naklikiwać go żeby grał jak chce sprawdzić dźwięk :/ Spróbuj przeinstalować DAW'a, sam tak miałem, tyle że z Sylenthem1. RE: Szalone dźwięki - LeserDrumz - 29.05.2016 A żeby to przeinstalowywać wiecznie, dzisiaj przeinstalowałem - działało, zapisałem projekt i poszedłem na pole na rower się przejechać, teraz znowu nie działa Z tą opcją "do not allow (...)" też nic nie daje :P nic, pozostało chyba się przyzwyczaić |