MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Którego laptopa wybrac? - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: Którego laptopa wybrac? (/temat-ktorego-laptopa-wybrac)

Strony: 1 2


Którego laptopa wybrac? - Satesla - 5.06.2016

Siema wszystkim. Otóż zamierzam kupić laptop który ogarnie niezle ableton, oraz żebym mogl sobie pograć w Fife 16 ^^ Myslalem nad Dell'ami, ponoć najlepsze. Nie znam się na laptopach ale z tego co czytałem od i3 w gore procek + 8gb ram. Macie może jakiś inny sprawdzony sprzęt to też możecie go nadesłać. :D

Dwa lapki nad którymi myśle, wiem ze nie są jakiś wysokich lotów. Ale mój budżet to 2200.

DELL Inspiron 15 5558 i3 8GB 1TB G920-2GB W10

http://allegro.pl/dell-inspiron-15-5558-i3-8gb-1tb-g920-2gb-w10-200-i6012443754.html

model procesora i3-5005U (2.0 GHz, 3 MB Cache)
Ram 8 GB
dysk: 1000 GB
karta graficzna NVIDIA GeForce 920M

Dell Inspiron 3543 i5 8GB 500GB GF920 Win10

http://allegro.pl/laptop-dell-inspiron-3543-i5-8gb-500gb-gf920-win10-i6225083095.html?reco_id=63ab8b46-2737-11e6-8550-56847afe9799&ars_rule_id=201

Procesor Intel Core i5-5200U (2 rdzenie, od 2.2 GHz do 2.7 GHz, 3 MB cache)
Ram 8 GB
Dysk 500 GB
karta graficzna NVIDIA GeForce 920M


RE: Którego laptopa wybrac? - K - 5.06.2016

Bierz i5. ;)


RE: Którego laptopa wybrac? - KBK - 5.06.2016

Patrz na generacje procesorów. i3 5 gen może być lepszy niż i5 4 gen. Ale z tych, które podałeś i tak wywalił bym na dzień dobry dysk na SSD, bo nie zauważysz żadnej różnicy w mocy procesora na dysku magnetycznym.


RE: Którego laptopa wybrac? - Satesla - 5.06.2016