MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
HIP HOP Mascotte - Let you go - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: HIP HOP Mascotte - Let you go (/temat-hip-hop-mascotte-let-you-go)



Mascotte - Let you go - dejfdj - 9.10.2016



Troszkę odświeżony..
.. nie ma limitera na masterze, więc ciekawe jak z dynamiką./ sprawdzam nowy equalizer(gratis na październik od focusrite) i jest tam kilka opcji które są związane z fazą(tak mniemam) i nie wiem czy dotykać instrukcji, może zbędne, może kluczowe.. oceńcie subiektywnie.

Wrzuciłem Zeusa z Flintem poglądowo ;-)


RE: Mascotte - Let you go - MariQ - 9.10.2016

Słucham na telefonie, ale dynamika raczej w porządku. Wokale za głośno. Produkcja solidna, dobra perkusja, a to najważniejsze. Brakuje trochę oryginalności.


RE: Mascotte - Let you go - M.Barczyk - 10.10.2016

Typowy przyjemny klasyczek, dla mnie tylko stopa z bassem jakoś tak jakby trochę zbyt siermiężnie uderzają, nie wiem dokładnie jak to wyrazić,ale ja bym tu widział taką bardziej "smooth" perkę :D


RE: Mascotte - Let you go - Shabboo Harper - 21.10.2016

Zgodzę się z Michałem (M.Barczyk) odnośnie Kick'u, jak też Bass'u. Zbyt "topornie", "przyciężkawo"... Background osobliwie "pocięty", w lekkim "pomruku" a'la organy Hammond'a. Wokal w takiej postaci, wybacz, lecz od zawsze darzę awersją... ;( Smyczki zbyt "piskliwe" (szczególnie przy takiej barwie Sample'a); Clap'y w L kanale frapujące, choć "metaliczny" koloryt owych jest coool ;); trąbka prima. Finał kakofoniczny; lecz widocznie tak właśnie podkreślasz "dramaturgię" ogromnie powściągliwej liryki... Hi hi... ;D


RE: Mascotte - Let you go - Maciek - 22.10.2016

Pierwsze na co zwróciłem uwagę to poziom stopy - po mojemu zdecydowanie za głośna jest. Reszta fajnie pocięta i sensowną całość tworzy. Jeszcze co do perkusji, to przydało by się nieco więcej wariacji w jej ułożeniu. 4