MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
jaki sprzet,porada - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: jaki sprzet,porada (/temat-jaki-sprzet-porada)



jaki sprzet,porada - neuron - 30.12.2016

witam

od dzis na forum , jestem muzykiem , nie zajmuje sie nagrywaniem ani techniką nagrań itp dla wlasnych potrzeb probuje skombinowac sobie jakis sprzet do nagrywania w domu ,az wstyd sie przyznac ze dopiero teraz ale lepiej pozno niz wcale , pojecie jakies tam mam w temacie ale blade, nigdy jakos mi sie nie chcialo nawet zainteresowac specyfikacja takiego sprzetu i przez to miec jakąkolwiek wiedze a teraz to się mści jak widać , szukam od kilku dni w internetach info i mam kilka opcji do wyboru a nie wiem co z tego bedzie najlepsze , potrzebuje porady , wystarczy 3 xTAK za jedną z opcji i sobie to ogarne , oczywiscie nie mam kasy :) wiec kombinuje jak najlepiej za jak najtaniej , w ten sposób zyskam jedno ale strace drugie , no cóż , pech , nie ma leTko

opcje mam takie ......

interfejs audio : uzywane

EMU 0404

Native Instruments Audio Kontrol 1

Focusrite Scarlett 2i2

M-Audio Profire 610 FW

M-audio FireWire 1814 (ale tu mam nieśmiertelny problem z podłączeniem do laptopa bo nie mam złacza fw i jeszcze nie wiem jak to ewentualnie rozwiazac , a widze ze prosto nie jest i nie bedzie,wiec......ale za 450 zl komplet moge kupic bez kabla fw )

Digidesign Mbox 2 ProTools AVID (tu nie wiem o co kaman, bo widze to w necie za 2 tys a tu laska chce 300 zl , i nie wiem o co chodzi )

wszystko za max połowe ceny i wszystko uzywane , z dostepnych obecnie ogloszen w kraju .....no to wszystko co do ceny max 500 zl za uzywke znajde ,jesli chodzi o interfejs sam