MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Słuchawki czy midi? - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: Słuchawki czy midi? (/temat-sluchawki-czy-midi)



Słuchawki czy midi? - Jozzo - 17.01.2017

Może to pytanie brzmi trochę dziwnie :D ale jestem początkującym producentem ( o ile tak już mogę się nazwać ). W każdym razie bawię się w robienie beatów w FLu ( głównie jakiś hip hop, trap ) od około pół roku. Ostatnio rozważałem czy kupić jakieś słuchawki nauszne za około 300 zł które przydadzą mi się zarówno do produkcji jak i do słuchania np w podróży (bo w domu wolę słuchać na głośniczkach), czy może kupić jakieś midi ( tu zastanawiałem się nad mpk mini używanym lub nowym). Dodam że w ogóle nie znam się na sprzęcie midi nigdy nie miałem z nim do czynienia. Jeśli chodzi o produkcję to narazie jeszcze większość robię na czuja lub bazując na poradnikach na yt, ale znam też kilka podstaw mixu, a także troszkę z syntezy, no i nadal się uczę :D Nie jestem też pewien czy taki amator jak ja powinien brać się za robienie betów na czymś innym niż mój laptop i czy w ogóle poradze sb z taką klawiaturką.

Sprzęt jaki teraz używam:
laptop chyba Acer E1-572G
głośniki Media-Tech MT3143BR Audience HQ

Proszę o pomoc i sory za trochę archaicznie napisany post :P


RE: Słuchawki czy midi? - In-Tegral - 17.01.2017