MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
TRAP Zpek - Call of love - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: TRAP Zpek - Call of love (/temat-trap-zpek-call-of-love)



Zpek - Call of love - Zpek - 13.04.2017

Siema wrzucam po długiej przerwie ten oto kawałek. Bardzo spodobał się znajomym więc pomyślałem- aaa co tam niech go może ktoś skrytykuje.



poprawiam tytuł
Maciek




RE: Call of love - Jozzo - 13.04.2017

Sam jestem początkujący więc nie będę wystawiał oceny ani tym bardziej krytykował :D Tak ode mnie to trochę popracuj nas separacją i balansem głośności bo dużo tu wszystkiego i np 1:30 powstaje tu istny chaos :) Ten synth co się tu pojawia zagłusza perkusję ja na twoim miejscu dał bym ją głośniej. W 2:27 perkusja w ogóle gdzieś znika w tle. Fajnie by też podkreślić to pianinko w 30 sekundzie. Bass jak dla mnie zdecydowanie za cicho prawie go nie ma. Dopiero na słuchawkach ogarnąłem że w ogóle pojawił się w utworze. Także podsumowując na twoim miejscu wyeksponowałbym bardziej perkusje, bass oraz być może minimalnie pianinko, a te tłuste ostre synthy przyciszyć. No może nie powinienem się tu wypowiadać jako że mojej muzyce daaaaleko do przyzwoitości ale co tam :D Piona za ciekawą kompozycję ;)