MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
REGGAE DJ Herrero - Good Vibrations - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: REGGAE DJ Herrero - Good Vibrations (/temat-reggae-dj-herrero-good-vibrations)



DJ Herrero - Good Vibrations - tks21 - 7.11.2017

Nie mam sił do tego projektu w sumie dokończony ale wciąż nie jestem usatysfakcjonowany z niego :( Mam nadzieję, że dobrniecie do końca bo trwa ponad 6 minut. Bawiłem się w cięcie sampla z perkusją i stopą :) Na początek utworu nie miałem pomysłu.Nie zależy mi na wysokiej ocenie tego kawałka. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i forumowiczki :)





RE: DJ Herrero - Good Vibrations - BiggySee - 9.11.2017

Osobiście nie znam się na tego typu muzyce aczkolwiek jako słuchacz myślę, że zbyt dużo elektoniki.
Bardziej bym na Twoim miejscu brnął w brzmienia instrumentów.


RE: DJ Herrero - Good Vibrations - tks21 - 9.11.2017

Reggaeton jest elektroniczną muzyką reggae.Miałem taki zamysł po prostu BiggySee :) Dzięki za ocenę. Nie lubię w reggaetonie za wiele isntrumentów żywych w szczególności takich kawałkach jak Despacito :) Pozdrawiam :)


RE: DJ Herrero - Good Vibrations - JPLRetroStyle - 10.11.2017

Popracuj nad brzmieniem bo perka przydałaby się bardziej żywa, Póki co nie oceniam bo wciąż wydaje mi się że to jest demo ,
Wszystko grane idealne równo zrób mikro przesuniecie basu w stosunku do stopy , już lepiej to zacznie brzmieć. Pobaw się z velocity, pomyśl nad panoramom i zawsze staraj się wrzucać utwory zmiksowane ;)
A jeśli nie masz pomysłu na utwór to odłóż projekt na potem, i ma sensu robić czegoś na chama.


RE: DJ Herrero - Good Vibrations - Tech.Nixa - 11.11.2017