CHILL OUT Good There On - U & I - Wersja do druku +- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl) +-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum) +--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum) +--- Wątek: CHILL OUT Good There On - U & I (/temat-chill-out-good-there-on-u-i) |
Good There On - U & I - barthus - 19.02.2018 Good There On - U & I Liczyłem szczerze mówiąc iż jeden kanał na YT mi to "wypromuje" trochę, ale brak odzewu. Wrzucam więc Wam, może się komuś spodoba :d https://soundcloud.com/goodthereon/u-i/s-DWpmX Pozdrawiam RE: Good There On - U & I - Mandalar - 20.02.2018 "Fałsze" najczęściej nie sprzyjają chilloutowi RE: Good There On - U & I - michxxy - 20.02.2018 Nie wiem czemu ale uważam że ten numer psuje ten piszczący wokal. Perka jest nawet wyraźna i cały ten calokształt innych dźwięków także ale ten wokal po prostu brzmi nieładnie. Pianinko też spoko. Kiedyś bardzo dużo słuchałem liuqidów i teraz już mi się przejadły. Ale to już inna sprawa. ;P RE: Good There On - U & I - Mocade - 20.02.2018 O ile ustawienie woxów jest dostateczne, to nie pomyślałeś by można było je dopitchować do tonu melodii. Stąd to odczucie nieprzyjemnego fałszu. Ten lekki ulotny podkład nawet by przeszedł bo wprawia w dobry nastrój ale voxy szybko psują sprawę. Za całokształt 3. Pozdrawiam. RE: Good There On - U & I - cylofibe - 21.02.2018 dodam jeszcze, że clap jest moim skromnym zdaniem do wymiany. Nie dość, że jest zupełnie bez wyrazu to jeszcze reverb na nim jest niepotrzebny i troche psuje kawałek, który moim zdaniem ma spory potencjał bo bas jest zacny. przypomina mi 'you gotta go' owseya. Pozdro RE: Good There On - U & I - Shabboo Harper - 14.03.2018 Generalnie (po "Finding Dory") to kolejny nader czarownie dorodny Chillout. Tego typu klimat lubię określać mianem; "floating track" . Dobór dźwięków, w moim przeświadczeniu, to nader subiektywna "rzecz"; toteż "wachlarz" obecnych tonów traktuję jak fakt; Twój zamysł i już . Wszelako... według mnie kilka "pierwiastków" niepotrzebnie "kaleczy" tenże bezspornie urokliwie zwiewny temat. Otóż, Vox'y winny być bardziej rozmyte (kreując, gdzieś w tle mglisty efekt dialogu); wszelkie Fx'y (natury) cichsze, pełniej ułożone w przestrzeni utworu; przeciągły, monotonny Synth (od 0:55/2:17) godny jest stłumienia w swej sile tudzież konkretnej redukcji; z kolei melodyjne Piano klarowniej wyróżnione byłoby zacnym clou "U&I". Fragment 2:44-3:12 jawi się nużąco; bezbarwnie. Projekt jest "przebasowiony"; tak mocno dudniący Bass zbędnie "obciąża" w większości lekkie nuty. Nieśmiało twierdzę, iż bez owego byłoby pomyślniej. Perka okey... Barthus, temat po korekcie miksu (i wzbogaceniu aranżu) będzie "czymś" wielce apetycznym. Serio (!). RE: Good There On - U & I - Fantasmagorian - 19.03.2018 Bardzo spodobał mi się cały pomysł na utwór i jego wykonanie - tylko kurcze... te wstawki wokalne są mówiąc kolokwialnie beznadziejne... kompletnie mi tam nie pasują. Bez nich kompozycja była by naprawdę mocno udana, taka spokojna płynąca, delikatna i bujająca. Ciepłe brzmienia wręcz mnie koiły. Ale ten "wokal".... uuueeeh! (4) |