MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Démios - 1st upload - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Kosz (https://musicproducers.pl/forum-kosz)
+--- Wątek: Démios - 1st upload (/temat-d%C3%A9mios-1st-upload)



Démios - 1st upload - Sejno - 19.02.2023

Démios · 1st Upload

Cześć! Stworzyłem utwór, który wrzucam pierwszy raz do sieci w celu uzyskania feedbacku. Wszystko "napisane" ze słuchu, akordy bardzo proste (nie jestem muzykiem). Bardzo proszę o wskazanie błędów, na które powinienem zwrócić uwagę w pierwszej kolejności.

Wiem, że nie brzmi to zbyt dobrze. Nie chciałem się tym z nikim dzielić, ale czuję, że stoję w miejscu. Sam proces tworzenia daje mi dużo satysfakcji, tylko nie wiem co zrobić, aby utwory były bardziej żywe.

Dzięki za konstruktywną krytykę! :)


RE: Démios - 1st upload - Stasio - 19.02.2023

(19.02.2023, 14:35)Sejno napisał(a):
Cześć! Stworzyłem utwór, który wrzucam pierwszy raz do sieci w celu uzyskania feedbacku. Wszystko "napisane" ze słuchu, akordy bardzo proste (nie jestem muzykiem). Bardzo proszę o wskazanie błędów, na które powinienem zwrócić uwagę w pierwszej kolejności.

Wiem, że nie brzmi to zbyt dobrze. Nie chciałem się tym z nikim dzielić, ale czuję, że stoję w miejscu. Sam proces tworzenia daje mi dużo satysfakcji, tylko nie wiem co zrobić, aby utwory były bardziej żywe.

Dzięki za konstruktywną krytykę! :)



RE: Démios - 1st upload - Stasio - 19.02.2023