MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
DUBSTEP Spotlight - ID - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: PRODUKCJE (https://musicproducers.pl/forum-produkcje)
+--- Dział: Drum & Bass (https://musicproducers.pl/forum-drum-bass)
+--- Wątek: DUBSTEP Spotlight - ID (/temat-dubstep-spotlight-id--31230)



Spotlight - ID - Shizzlematic - 27.06.2023

Dostalem zlecenie na dubstepowo/trapowy beat. Klient juz cos nagral ale wrzucam surowe demo jak to brzmi :D 

https://soundcloud.com/spotlight2/dubby-fokus-no-vox-1/s-ge8bp4ZDBa6?si=70519617287040d2904e205bccef796a&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing


RE: Spotlight - ID - In-Tegral - 27.06.2023

Jest mocno, końcówka dla mnie najlepsza, bo jest najbardziej "poryta" i kreatywna. Jedyne co mnie irytuje to to, że sub nie jest oddzielnie wpakowany do reese bassu i lata po kanałach z problemami z fazą, przez co wybrzmiewa raz mocniej, raz lżej, no ale to też w sumie kwestia gustu, bo to też ma swój urok.


RE: Spotlight - ID - Shizzlematic - 27.06.2023

No wlasnie jest oddzielnie wpakowany xd Moze za malo przefiltrowany dol w nim jest. Moge ci live zrobic z oscyloskopem na subie jak to wyglada xd


RE: Spotlight - ID - In-Tegral - 27.06.2023

Wyślij mi mp3 będzie szybciej, bez spiny, usunę po sprawdzeniu.


RE: Spotlight - ID - FL FAN - 27.06.2023

Ostro, głośno, napastliwie. Chociaż jest odrobinę lepiej pod tym względem niż u @In-Tegral



Rzut oka na Waveform

[Obrazek: xxe.jpg]


[Obrazek: in.jpg]
In-tegral ID   chodzi głównie o fragment po prawej


Trzeba tam powalczyć o tę dynamikę dać pooddychać basowi, który powyżej 100Hz może być w stereo jak sugerują specjaliści z zakresu pro audio. (EiS)  >>> [/url]

Cytat:Miksowanie Basu
[url=https://estradaistudio.pl/technologia/31367-miksowanie-basu]



Cytat:Jakkolwiek wszystkie częstotliwości poniżej 100 Hz – a więc w paśmie często określanym jako subbasowe – powinniśmy (prawie) zawsze miksować w mono, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby poszerzać sygnały o częstotliwościach powyżej 100 Hz. Podążając tą ścieżką w kontrolowany, lecz kreatywny sposób, można zwiększyć odczuwalną moc brzmienia stopy i basu, a także dodać gęstości i wyrazistości w miksie, gdy jest on odsłuchiwany za pomocą systemów stereofonicznych, jak słuchawki, odtwarzacze samochodowe, domowe zestawy hi-fi i tym podobne.


@Knifeman ma więcej dynamiki pomimo, że robi DeathCore Level Master III  (powtarzam się ?)


RE: Spotlight - ID - In-Tegral - 27.06.2023

(27.06.2023, 18:47)FL FAN napisał(a): Ostro, głośno, napastliwie. Chociaż jest odrobinę lepiej pod tym względem niż u @In-Tegral



Rzut oka na Waveform

[Obrazek: xxe.jpg]


[Obrazek: in.jpg]
In-tegral ID   chodzi głównie o fragment po prawej


Trzeba tam powalczyć o tę dynamikę dać pooddychać basowi, który powyżej 100Hz może być w stereo jak sugerują specjaliści z zakresu pro audio. (EiS)  >>> [/url]

Cytat:Miksowanie Basu
[url=https://estradaistudio.pl/technologia/31367-miksowanie-basu]



Cytat:Jakkolwiek wszystkie częstotliwości poniżej 100 Hz – a więc w paśmie często określanym jako subbasowe – powinniśmy (prawie) zawsze miksować w mono, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby poszerzać sygnały o częstotliwościach powyżej 100 Hz. Podążając tą ścieżką w kontrolowany, lecz kreatywny sposób, można zwiększyć odczuwalną moc brzmienia stopy i basu, a także dodać gęstości i wyrazistości w miksie, gdy jest on odsłuchiwany za pomocą systemów stereofonicznych, jak słuchawki, odtwarzacze samochodowe, domowe zestawy hi-fi i tym podobne.


@Knifeman ma więcej dynamiki pomimo, że robi DeathCore Level Master III  (powtarzam się ?)
Mi też nie podobają mi się te "wcięcia" w kiełbasie u mnie (po prawej), ale spokojnie w finałowym masterze to zmienię i będzie jednolita masa bez żadnych wcięć :D


RE: Spotlight - ID - FL FAN - 27.06.2023

Gdy wrzucisz finalny kawałek na Forum - w pierwszych skreślonych słowach moich obiecuję ochrzcić go "Rzeźnia na schodach" (bez wcięć)


oczywiście żartobliwie ;P


RE: Spotlight - ID - Shizzlematic - 27.06.2023

Cytat:Jakkolwiek wszystkie częstotliwości poniżej 100 Hz – a więc w paśmie często określanym jako subbasowe – powinniśmy (prawie) zawsze miksować w mono, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby poszerzać sygnały o częstotliwościach powyżej 100 Hz. Podążając tą ścieżką w kontrolowany, lecz kreatywny sposób, można zwiększyć odczuwalną moc brzmienia stopy i basu, a także dodać gęstości i wyrazistości w miksie, gdy jest on odsłuchiwany za pomocą systemów stereofonicznych, jak słuchawki, odtwarzacze samochodowe, domowe zestawy hi-fi i tym podobne.

 Nie bardzo rozumiem xd biorac pod uwage ten cytat to czy cos z tego tu nie gra? xd


RE: Spotlight - ID - FL FAN - 27.06.2023

Nie wiem czy panorame stereo mial In-Tegral na myśli, ale tak podejrzewałem, stąd ten cytat. W mono poniżej 100 Hz a dalej to mamy pewną swobodę w granicach rozsądku oczywiście.



RE: Spotlight - ID - Shizzlematic - 27.06.2023

@FL FAN masz tu wersje z samym miksem ktora pojdzie do klienta. Nie pamietam ile tam jest lufs ale cos z -20 bodajze xd
https://soundcloud.com/spotlight2/dubby-fokus-wav/s-GF2UkVTSArL?si=35cc54da2b21458dbe8c9a640e3588e8&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing


RE: Spotlight - ID - FL FAN - 27.06.2023

Jest różnica. Tutaj oczywiście po lekkim skompresowaniu, tamte powyżej były przyciszone, aby pokazać krawędzie waveformów. Przyznam, że byłem w lekkim szoku, że można z tak lekkiego nagrania wykręcić wszystko pod sufit.

[Obrazek: xxxx.jpg]



RE: Spotlight - ID - Shizzlematic - 27.06.2023

Jak juz mowilem duzo zalezy od gatunku, osoby i celu xd Mozna robic cuda ale nie mowie ze to akurat jest najlepsze rozwiazanie xd