MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
AMBIENT Shadowfinder - Tiny frog can't sleep - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: AMBIENT Shadowfinder - Tiny frog can't sleep (/temat-ambient-shadowfinder-tiny-frog-can-t-sleep)

Strony: 1 2


Shadowfinder - Tiny frog can't sleep - shadowfinder - 21.02.2012

Witam wszystkich!!

Jestem producentem muzyki elektronicznej, przede wszystkim ambientowej, ale również d&b, deep house i inne. Cieszy mnie fakt, że powstaje nowe forum, które ma zamiar zgromadzić wszystkich producentów muzyki, życzę powodzenia!

Poniżej znajdziecie link do mojego konta na soundcloudzie a konkretnie kawałek 'Tiny frog can't sleep' - jest to kawałek w serii o małej żabce która przeżywa wiele ciekawych przygód na swojej drodze życiowej...:-)



Jeśli link powyższy nie działa to tutaj jest link na soundcloud:
Soundcloud - Shadowfinder TIny frog can't sleep

Ten kawałek został umieszczony na Sublimacje Blog, tutaj znajdziecie link:
Sublimacje Blog muzyczny

oraz na stronie kanału Smoke Melody na Youtubie:
Smoke Melody

Pozdrawiam i czekam na komentarze!! ^^


RE: [80's ambient] Tiny frog can't sleep - Violet - 22.02.2012

Całkiem dobrze się zaczyna, kick przed motywem głównym jakoś mi nie przypadł do gustu, fajnie że stosujesz vinyl crackle, bardzo lubię ten zabieg.

W motywie głównym wszystko jak należy, dobrze się to wszystko rozwija, sporo pomysłowości i bardzo dobrze. Field-recordingi to jedne z moich ulubionych elementów. Dobrze widzieć kogoś w podobnych gatunkach do tych, w których się obracam.

Nie mam zastrzeżeń. Miłego dnia


RE: [80's ambient] Tiny frog can't sleep - shadowfinder - 22.02.2012

hej violet i kay!!
dzięki, w końcu jakiś komentarz, już myślałem, że nikt się tutaj nie interesuje ambient...:-)