MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
ELECTRONICA Empathic - Again - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: ELECTRONICA Empathic - Again (/temat-electronica-empathic-again)



Empathic - Again - hake - 28.09.2012

siemka, podrzucam nowy numer. chętnie poczytam sugestie dotyczące mixu



RE: Empathic - Again - Ropson - 28.09.2012

generalnie nie znam się na mixie ani na produckji... ale podoba mi sie bardzo przyjemnie sie słucha...


RE: Empathic - Again - Castiel - 28.09.2012

jak dla mnie mógłbys nie co pogłośnić perkusje a zwłaszcza dac nieeco mocniejszy kick bo prawie go nie słysze.KLimatyczny kawałek i po za tą perką resztaa dla mnie jest ok


RE: Empathic - Again - Herman - 28.09.2012

mysle że tylko subiektywne zmainy wchodzą w gre, bo na moje ucho wszystko ładnie gra :) troszke głębi możnaby uzyskać przez korekcje średniego pasma :) perkusja doskonała, a piano tymi wejsciami mnie powala ! nie słucham takich klimatów, ale naprawde podoba mi sie :D


RE: Empathic - Again - Andy Darren - 28.09.2012

Klimat jest magiczny ;) Trudno mi do miksu się przyczepić bo mam w tej chwili straszny odsłuch. Jedynie mogę powiedzieć że słuchając ten kawałek trochę się rozmarzyłem ;P Powodzenia życzę w następnych produkcjach :)


RE: Empathic - Again - hipotensja - 29.09.2012

Podpisuję się pod wypowiedzią Hermana, bo mnie też ładnie raczej gra wszystko, perka dobra, może te krasze akcentują nie tam gdzie trzeba, przez co spada dynamika wałka. Rify deczko mógłbyś też rozbudować. Pianko więcej wysokich i byłoby git.
No i faktycznie, gdybyś zdjął z całości nieco środka, ale tak odrobinkę i na snare ciut pogłosu, to myślę, że zrobi się głębiej :P

Muzycznie kozacko, klimat mega :)


RE: Empathic - Again - shadowfinder - 29.09.2012