MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
CME M-key vs MidiTech MIDISTART - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: CME M-key vs MidiTech MIDISTART (/temat-cme-m-key-vs-miditech-midistart)



CME M-key vs MidiTech MIDISTART - Kamczo311 - 24.12.2012

Proszę o pomoc przy wyborze, która klawiatura jest lepsza.Jestem początkujący.
Bo różnica ceny niewielka,ale klawiatury już mogą się od siebie różnić.
Pzdr!


RE: CME M-key vs MidiTech MIDISTART - sowa - 24.12.2012

brałbym CME... ale pewnie to porównywalne sprzęty więc co wybierzesz nie będzie miało większego znaczenia... grunt żeby działało... możesz się zasugerować ceną... albo wybrać do sklepu i poplumkać na obu i wybrać te które bardizej Ci przypasują


RE: CME M-key vs MidiTech MIDISTART - Kamczo311 - 24.12.2012

No dziękuje, zobaczymy co jeszcze inni napiszą w temacie ale osobiście bardziej CME do mnie przemawia :)

Mógłby ktoś zerknąć czy może warto kupić na tej aukcji?
http://allegro.pl/klawiatura-sterujaca-behringer-umx49-i2893952562.html


RE: CME M-key vs MidiTech MIDISTART - Herman - 25.12.2012

cena dosc atrakcyjna, mysle ze warto :d


RE: CME M-key vs MidiTech MIDISTART - pika - 25.12.2012

na CME nie miałem okazji grać. W domu mam miditecha , dobrze sie sprawuje, klawisze lekko sie wciskają w przeciwieństwie do klawiszy od Akai wiec jest to kwestia przyzwyczajenia. Klawiatura na poczatku wydaje sie szajsem bo jest dosc lekka i wydaje sie pusta , ale jest dość wytrzymala. moja jest ciagle przenoszona z miejsca na miejsce i czesto lekko obijana ale w przypadku gdyby ci spadla na ziemie to by pękła na pół :)
pozdrawiam


RE: CME M-key vs MidiTech MIDISTART - Michau1995 - 25.12.2012