MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
HOUSE Matthew G. - Bit*h - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: HOUSE Matthew G. - Bit*h (/temat-house-matthew-g-bit-h)



Matthew G. - Bit*h - matex206 - 9.02.2013

Pierwszy kawałek po dłuższej przerwie. W temacie nie dodałem prefiksu ponieważ nie ma takiego. Jest to kawałek z gatunku Dutch House.





RE: Matthew G. - Bit*h (Original Mix) - Wappa - 9.02.2013

Nie ma to jak turbo 10 postów i 11 to wałek xd no ale do wałka - jedyne co mi się w nim podoba to te elementy Djemby, cała reszta to coś czego mój mózg nie ogarnia. Jeszcze trąca WARPem Aokiego do tego. Nie znam się niestety na tym gatunku to też nie będę tego krytykował. Może tak to ma brzmieć - nie wiem - nie ogarniam tego ;)


RE: Matthew G. - Bit*h (Original Mix) - Yes I Am - 9.02.2013

Przecież to jest rżnięcie Aokiego w dupe bez gumy... to jest niepojęte jak można robić coś takiego...
Bez komentarza... (Original Thief Mix)

http://www.youtube.com/watch?v=2DO6Y9_5e7A


RE: Matthew G. - Bit*h (Original Mix) - sound-slave - 10.02.2013

Ja tylko chce powiedziec ze Wappa ma ode mnie przybita piatke i piwo za te slowa :
"Nie znam się niestety na tym gatunku to też nie będę tego krytykował. Może tak to ma brzmieć - nie wiem - nie ogarniam tego"
DLA MNIE to jakas tragedia... no ale sa gusta i gusciki


RE: Matthew G. - Bit*h (Original Mix) - RaNi/Works - 10.02.2013

O boże kochany... Tragedia, olej pracę i idź tworzyć albo nie olewaj pracy a mniej przerw w tworzeniu... Bo skila tracisz...


RE: Matthew G. - Bit*h (Original Mix) - Herman - 10.02.2013

jak dla mnie to nieudany rework... technicznie słabiutko, slychac ze miales przerwe.

ps. nie podpisuj takich trackow jako original mix, bo to kradzież.