MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
HARDSTYLE Trusted - End of the World - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: HARDSTYLE Trusted - End of the World (/temat-hardstyle-trusted-end-of-the-world)



Trusted - End of the World - Trusted - 3.07.2013



Utwór nad którym posiedziałem trochę czasu tydzień temu. Jeśli chodzi o kompresje to jestem w tym temacie zielony,z chęcią przyjmę porady na ten temat. W najbliższym czasie biorę się ostro za szlifowanie kick'a. Będę bardzo wdzięczny za porady i oceny ;)



RE: Trusted - End of the World - B-Sick - 3.07.2013

Myślę, że jeszcze masa pracy przed Tobą ;)

Po pierwsze zacznij układać swoje melodie, bo
(29.06.2013, 14:32)TrustedPL napisał(a): Edytowanie istniejącej melodii to świetny sposób.
Niestety to nie jest jednak świetny sposób, a przynajmniej nie w takim stylu jak w ww. tracku. Pochodzenie tej melodii jest dosyć oczywiste dla kogokolwiek słuchającego hs'u dłużej niż miesiąc, a jedyna zmiana w niej to dodanie do paru zdecydowanie niefajnych dysonansów.

A tak oprócz tego:
"Intro" jest całkiem przyzwoite, choć moim zdaniem przechodzi nieco zbyt łagodnie w breaka, po prostu nie czuć tego że kończy się intro, a zaczyna break. Przejście do outra już lepsze.
Lead w miarę ujdzie, choć przydałoby mu się podbić treble. Nad kickiem wypadałoby jeszcze popracować, choć nawet teraz brzmi w miarę, można z niego wykręcić coś naprawdę ładnego.
Te soundy między ~2:09, a ~2:20 to sample? Bo dam sobie rękę uciąć że już je słyszałem, a już na pewno ten z 2:12.
Wokal to zdecydowanie najmocniejsza część tracka, klimatyczny, nawet ładnie układa się w miksie.

Ogółem nie jest tragicznie, ale jakoś wybitnie też nie.