Chodzi mi o te brzmienie clapa z okolicy 1:04. Bardzo czesto stosowane w bounce i bigroom. Czy to skutek kompresora naniesionego na clap czy co? Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś powiedział, jak to zrobić
tak zwany shifted clap, znajdziesz takich masę w paczkach vengeance (wszyscy robiący big room/bounce/whatever tego używają), opcjonalnie możesz kilka ze sobą połączyć, potem może jakiś processing z użyciem kompresora, w tym tracku po prostu producent/producenci (nie no nie podejrzewam akurat carnage'a że coś przy tym tracku zrobił) dopasowali ze sobą kilka brzmień które razem działają ok, tak działa większość produkcji w tych gatunkach
Jeszcze ja mam taką ciekawostkę... Jak chcesz żeby clap Ci wchodził tak bardziej "miękko" to zrób klona odwróć i dopasuj... Dodaje to fajnego efektu... Tylko to jest ciężko znaleźć takiego clapa który po odwróceniu będzie dobrze brzmiał. Także czasami z tego wychodzi kupa a czasami fajne brzmienie. xD
VEH4 ma folder z shifted clapami. Co do odwracania to nie tyle dublować clap i go odwracać, lepiej często jest znaleźć hat, shaker, krótki szum i go odwrócić.
Weź clap z szybkim atakiem i bardzo krótkim decay i sustainem. Na drugiej ścieżce załaduj jakiś noise generator. Wybierz jakiś Brown noise z atakiem plus minus 30-50%, długim decay i sustain. W EQ na tym szumie dobierz tak temperaturę tego szumu by pasował brzmieniem do clapu. Można pokombinować dalej z jakimś pogłosem, a nawet z lekkim distortionem.
(24.03.2016, 12:05)piral napisał(a): VEH4 ma folder z shifted clapami. Co do odwracania to nie tyle dublować clap i go odwracać, lepiej często jest znaleźć hat, shaker, krótki szum i go odwrócić.