Tak wyszło, że zaproszono mnie do współpracy i stworzenia muzyki dla oldschool'owej gry Block Quest http://dog.blk-quest.com. Głównym celem miało być stworzenie muzyki typu chiptune w klasycznej wersji z jak najmniejszą ilością (a najlepiej bez) efektów. Zapraszam do posłuchania muzyki z intro.
Libra Makowski - Block Quest Game Intro (Chiptune) |
(14.08.2016, 1:59)Shabboo Harper napisał(a): Achhhh Sebastian... nie lubię Chiptune [], lecz muszę "rzec", iż choć całość brzmi topornie i stentorowo to definitywnie jest w zgodzie z gatunkiem; z fikuśnie urokliwym wydźwiękiem stylu "8-bit". No właśnie miało być konserwatywnie twardo bez żadnych udziwnień. Cóż klient nać pan. ;P
Gratuluję współpracy! Jak dla mnie to solidne osiągnięcie, też chciałbym robić Ost'y do różnych gier.
Porównując muzykę do wyglądu tej gry można rzec że nawet pasuje. Oczywiście końcowy efekt zawsze będzie zależny od gracza bo on z kolei albo w końcu się do niej przyzwyczaja, albo go nudzi i ją wyłącza, a na to już nic się nie poradzi. Kawałek zaś charakterem przypomina mi Artystkę Chipzel, która stworzyła ost do "super hexagon" i wiele innych równo hipnotyzujących gier. Dobra robota, pozdrawiam. (14.08.2016, 10:56)Stiopa napisał(a): Haha dokładnie. A jeśli chodzi o kawałek to idealny jak na 8- bit przystało, brzmi jak utwory z wczesnych gier czyli twardo i bez efektów. Dziękuję! Widzę że wtyczka 38911 BYTES 64 zrobiła robotę. (15.08.2016, 15:55)Mocade napisał(a): Gratuluję współpracy! Jak dla mnie to solidne osiągnięcie, też chciałbym robić Ost'y do różnych gier. Dzięki, cieszę się że porównujesz kawałek do twórczości Pani Chipzel (15.08.2016, 17:55)Recoil83 napisał(a): Witam, utwór brzmi zimno bez żadnych efektów, ale skoro tak miało być to w porządku, nostalgia :V Dokładnie takie ortodoksyjne założenie. (15.08.2016, 18:08)WaspXT napisał(a): wreszcie jakaś inna osoba robiąca chiptune Mam duży sentyment do 8 bitowych nutek ze względu na wiele lat spędzonych przy C64. Z jednej strony bardzo fajny projekt z drugiej bardzo wymagający. W jednym z kawałków kombinowałem i uzyskałem delay bez delay :P. Szef zespołu (Kiyoshi Honda) jest mężem mojej siostrzenicy i kiedy dowiedział się, że produkuję utwory zaproponował współpracę. Gra powstaje w Tokyo i będzie miała oficjalną prezentację na targach TOKYO GAME SHOW 2016. Kawałki idą w standardowym mp3 128kbit Niedługo podrzucę kolejny kawałek. Swoją drogą to nie pierwszy raz. Muzykę i SFX robiłem również do gry Aeroman Aeroman Review |
|