Shattered - Drive (Industrial Metal) |
Witam z każdym następnym utworem wychodzi ci to coraz lepiej, doskonała praca gitary i perkusji, syntezator też nie banalny, spokojnie możesz to sprzedać ode mnie 5.
Też się kiedyś próbowałem w to bawić ale nie na takim poziomie i dałem sobie spokój. https://instaud.io/IHo
pierwsze wrażenie - 5 - wreszcie posłuchałeś i nie dałeś wirtualnych solówek
kompozycja - 4 - solidna, spójna kompozycja, bez chwytliwych riffów i melodii, ale zachowująca klimat i podkreślająca dynamikę brzmienie - 5 - soczyste, chrupiące gitary z dużym dołem, stopa i snare jeszcze do dopracowania jeśli chodzi o naturalność, ale jest lepiej niż w poprzednich utworach miks - 4 - selektywny, stereofoniczny, naturalny pogłos, dobrze sklejony; talerze za cicho, stopa odrobinę za głośno, brakuje niskiego basu w środku panoramy ocena - 5 - wg mnie, to chyba twoja najlepsza produkcja jak dotąd, przyjemnie się słucha, jest moc, tak trzymaj
Zajebiste, nic tylko dodać do jakiegoś filmu/gry o post-apokaliptycznych zombie xd
0:34 ten bass czy co to jest?xd ja bym dał ciut więcej niskich :P Jeżeli chodzi o miks (już dziś zmęczony jestem itp.) ale wydaje mi się, że gdybyś trochę poucinał trochę niektóre "brudne" częstotliwości i dodał trochę wysokich to by było git. W każdym razie klimat, dźwięki i aranżacja mi się podoba, miks nie jest idealny ale nie zwraca sie na niego uwagi :P 5/5
Hey Mike. Ciężar/moc gitar wspaniale podkreślone; "ciernistość" owych obok solidnego Kick'a i szczególnie przejrzystego Snare brzmi zacnie... Zgodzę się z Mateuszem odnośnie "siły" Hi Hat'ów/Clap'ów, a także powściągliwie wyrazistej obecności Bass'u w miksie. Jedyne co nie przekonuje mnie to zbyteczny, "brudzący" efekt Vinyl'u (wstęp) plus nieliczne noise'owe/industrialne Fx'y (np. w 0:33/1:52/2:00) zbyt nieczytelne. Aranż sugestywny...
|
|