Z pewnością jest to nagranie w którym przeważa wartka akcja, a styl wykonania i jego jakość utrzymuje słuchacza w ciągłym zaangażowaniu. Dodatkowo rozmaitość brzmień przez połączenie różnych gatunków nasila zainteresowanie z każdą minutą. Spójne motywy zamykają w sobie pewien klimat, tworząc przepływ emocji. Sekcja perkusyjna pracuje z wyczuciem i warto podkreślić ten element. Utwór z pierwiastkiem tajemnicy, w którym odpowiednie wyważenie i wykreowany kontrast nadały wymownej formy tej kompozycji. Nie brak dynamiki, a przede wszystkim namysłu w kompozycji. Gratuluje i pozdrawiam !
Dobre,
melodia z początku wzmocniona dobrym brzmieniem syntezatora przypomina mi stare nagrania
W całym utworze się coś dzieje, nie nudzi się i trzyma w napięciu cały czas...
Naprawdę mógłby być z tego dobry soundtrack w jakimś filmie akcji
Świetne wykonanie od strony technicznej, jak i muzycznej
P.s Jak ja się nie czepiam znaczy że dobre <hehe> xd
Pozdrawiam, czekam na więcej.
Słychać, że to jest zainspirowane Juno Reactorem. Ten bass mi się kojarzy z "Chateau" z Matrixa.
Co do tego syntezatora, który się pojawia około 1:00 ja bym tam słyszał bardziej żywe skrzypce stacatto.
Ogólnie muzyka jest ciekawa na swój własny sposób.
Ten arp ciągnący się przez cały czas troche drażni ale jest rytmiczna mógłbyś dodać cut of do niej żeby modulować co jakis czas i to tyle z mojej strony
FL FAN, OldscoolProject, Cloudie, Castiel: Wielkie dzięki za zwrócenie uwagi na różne aspekty tego utworu i Wasze bardzo pozytywne reakcje od strony technicznej i muzycznej. Wow!
OldscoolProject: Dzięki za zwrócenie uwagi brzmienie syntezatora. Nie ukrywam, że inspirowałem się brzmieniem takich twórców jak Orbital, Jean Michel Jarre czy też techno traxx z wczesnych lat 90tych. Lubię to zimne, surowe, kosmiczne brzmienie.
Cloudie: Bingo, zdecydowanie "Chateau" z Matrixa jest jedną z moich głównych inspiracji w mojej twórczości w ogóle. Pamiętam ciary na plecach jak to usłyszałem/zobaczyłem po raz pierwszy w kinie, bezcenne...
Co do skrzypiec staccato zamiast syntezatora... czemu nie... można by, ale akurat nie miałem naturalnie brzmiącego instrumentu/samplera pod ręką, poza tym jak pisałem powyżej, celowo chciałem wprowadzić trochę zimnej elektroniki.
Castiel: Zdecydowanie się z tobą zgadzam, można by dodać trochę modulacji filtrem do tej sekwencji. Nawet w pierwszych wersjach robiłem takie próby, ale niestety powodowało to zamulenie miksu. Dlatego zdecydowałem się na lepszą czytelność miksu kosztem mniejszego urozmaicenia.
(26.03.2014, 0:49)87 Studio napisał(a): Bravo . Nic dodac nic ujac. Z jakich odsluchow korzystasz ? Pozdrawiamy
Dzięki, cieszę się
Przy produkcji korzystam z
- monitorów odsłuchowych Edirol MA-10A,
- słuchawek zamkniętych Phillips (ale nie jest napisane jaki to model)
Dodatkowe testy odsłuchowe robię na
- zwykłych słuchawkach dousznych od telefonu
- miniwieży
- głośnikach samochodowych
Sprawdzam też jak kawałek brzmi podczas jazdy komunikacją miejską na słuchawkach i czy treść muzyczna przebija się przez hałas otoczenia.