No cóż, rozumiem iż te skrzypce na lewej i pluck na prawej są efektem celowym, taki rozkład przestrzeni w utworze. Ciekawy zabieg, muszę przyznać że zadziałała tu inwencja twórcza. Co do ogółu, powiem Ci że nie nazwałbym tego smutnym klimatem, myślę że wina leży w tym tle, które cały czas gra jedną nutą, to bym zmienił, może wtedy kawałek nabrałby trochę właśnie tej nostalgii. Zamysł zrobiłeś dobry, praktycznie wszystko jest na +. Dodałbym może jeszcze coś oprócz skrzypiec, bo w sumie tylko ten instrument gra z orkiestralnych.
W tygodniu zabieram się za rozbudowę namówiłeś mnie A no skrzypce itd no minimalizm ;D miało być demo... Ale wiele osób i tutaj też to się potwierdza "chce więcej" uwaga jak najbardziej trafna i wezmę ją pod uwagę
fajny ten synth w tle, nałóż na niego tylko jakiś pogłos bo wydaje się strasznie suchy. a reszta, no fajna, nie umiem komentować takich orkiestralnych dzieł rozbuduj to, bo jak już Ci mówiłem - przypomina soundtrack z crysisa 2, a to jest bardzo na plus. brakuje tylko trochę brzmieniowej spójności (reverby nie gryzą!)
Dlaczego przypomina Score z Crisisa... ? ja uważam, że tylko ciut znam tą gre lubie i z Hansem Zimmerem czasem koresponduje moze lekka nieświadoma inspiracja nie wiem nadejdzie czas bedą zmiany i rozbudowa
akurat Zimmer to tam napisał 2 czy 3 numery, według mnie Borislav Slavov (jakiś rusek) odwalił kawał dobrej roboty ze ścieżką dźwiękową nie wiem, jakoś mi przyszło na myśl.
(9.12.2014, 19:13)suds napisał(a): akurat Zimmer to tam napisał 2 czy 3 numery, według mnie Borislav Slavov (jakiś rusek) odwalił kawał dobrej roboty ze ścieżką dźwiękową nie wiem, jakoś mi przyszło na myśl.
Akurat to nie wiesz na czym to polega dyrektorem muzycznym był Hans Zimmer a Borislav Slavov i Tilman Sillescu kompozytorami muzyki a to "spora" różnica i owszem główne "Theme" napisał Hans Zimmer