Hey Maciej. Tło "utkane" z powłóczystych, smolistych Pad'ów basowych. Wobec tegoż głębokiego kolorytu Background'u wariacja Synth'u jawi się jak niewinna "nić", która w swym odległym tonie "przenika" przez kolejne jednolite w swej treści nuty. Beat ascetyczny; kształtny. Klimat oniryczny, hipnotyczny. Jest "coś" w tym track'u; wszelako godnym byłoby urozmaicić strukturę (obecnie monotonnej) kompozycji. Nadto plastyczna wokaliza lub też wysublimowana narracja akuratnie upiększyłyby finalny "charakter" Twego "Deep Breath"... ;D
Te basowe pady zupełnie zjadają ci perkusję i lead (to chyba jest wokal ale praktycznie go nie słychać), także w miksie sporo do zrobienia
Popraw też separację instrumentów, masz tutaj dwa suby które robią dziwne rzeczy kiedy się nakładają
(8.02.2018, 13:47)MariQ napisał(a): Te basowe pady zupełnie zjadają ci perkusję i lead (to chyba jest wokal ale praktycznie go nie słychać), także w miksie sporo do zrobienia
Popraw też separację instrumentów, masz tutaj dwa suby które robią dziwne rzeczy kiedy się nakładają
Dzięki za szczerą opinię . Sama prawda haha. Mix u mnie leży ;/.
(7.02.2018, 2:40)Shabboo Harper napisał(a): Hey Maciej. Tło "utkane" z powłóczystych, smolistych Pad'ów basowych. Wobec tegoż głębokiego kolorytu Background'u wariacja Synth'u jawi się jak niewinna "nić", która w swym odległym tonie "przenika" przez kolejne jednolite w swej treści nuty. Beat ascetyczny; kształtny. Klimat oniryczny, hipnotyczny. Jest "coś" w tym track'u; wszelako godnym byłoby urozmaicić strukturę (obecnie monotonnej) kompozycji. Nadto plastyczna wokaliza lub też wysublimowana narracja akuratnie upiększyłyby finalny "charakter" Twego "Deep Breath"... ;D
Jak zawszę pięknie to ujmujesz . Dzięki za opinię . Popracuję jeszcze nad brzmieniem i tą nieszczęsną monotonią. Pozdrawiam!
Siema Mike od strony technicznej to tak: generalnie musisz pracować nad mixem, mieć świadomość jakie elementy powinny grać "pierwsze skrzypce" oraz nieco mocniej pogłębić wiedzę odnośnie prawidłowego stosowania equalizerów w celu filtracji i odseparowania konkretnych dźwięków. Pamiętaj że cel zazwyczaj jest taki, aby "fundamenty" utworu były dobrze słyszalne, stopa, werbel, hi haty, ponadto części backgroundu w tym przypadku pady muszą być ciszej ustępując stopie, nieco mocniej odfiltrowane z dolnych zakresów ale nie za mocno, ponadto by wypadało zastosować efekt "sidechain" którego użyteczność odnajdziesz na wielu płaszczyznach. Dbaj o mix a w tego następstwie zaczniesz przykładać szczególną uwagę do każdego jednego brzmienia, traktując je wyjątkowo co przełoży się na jakość całokształtu którą dostarczasz Melodycznie ułożenia takie chillowe ogólnie to lubię Pozdrawiam !
(10.02.2018, 10:22)YouGotMe napisał(a): Siema Mike od strony technicznej to tak: generalnie musisz pracować nad mixem, mieć świadomość jakie elementy powinny grać "pierwsze skrzypce" oraz nieco mocniej pogłębić wiedzę odnośnie prawidłowego stosowania equalizerów w celu filtracji i odseparowania konkretnych dźwięków. Pamiętaj że cel zazwyczaj jest taki, aby "fundamenty" utworu były dobrze słyszalne, stopa, werbel, hi haty, ponadto części backgroundu w tym przypadku pady muszą być ciszej ustępując stopie, nieco mocniej odfiltrowane z dolnych zakresów ale nie za mocno, ponadto by wypadało zastosować efekt "sidechain" którego użyteczność odnajdziesz na wielu płaszczyznach. Dbaj o mix a w tego następstwie zaczniesz przykładać szczególną uwagę do każdego jednego brzmienia, traktując je wyjątkowo co przełoży się na jakość całokształtu którą dostarczasz Melodycznie ułożenia takie chillowe ogólnie to lubię Pozdrawiam !
Dziękuje bardzo za dobre rady . Kurcze właśnie patrzę co to jest ten sidechain, świetny efekt, zacznę go stosować. Pozdrawiam!