Dzięki, dzięki za oceny i komenty xD. Spróbujemy z Raphael Bennett to gdzieś wydać, ale póki co, nie spieszy mi się z tym i chętnie zrewiduję utwór pod kątem uwag.
Już przyjrzałem się mixowi stopy z bassem, coś tam delikatnie szturchnąłem, więc dzięki OProject, co do góry to ewentualne braki spróbuję w masteringu, na saturatorze podciągnąć .
Co do luki bez loops'ów to zaryzykuję tak jak jest teraz, licząc, że po masteringu będzie fajnie łupało w tej sekcji.
Dla wszystkich, którzy często u innych piszą "rzuć kompresję na perkusję,(...) czy kick" dedykuję informację, że praktycznie nie używałem kompresorów w mixie . Jedyne co to na clapie i kicku, z atakami rzędu 100ms i release 300ms, czyli przepuszczające "transient", a kompresujące "ogon" - a więc zwiększające dynamikę, a nie "zgniatające".
Oczywiście kompresorów jako Side-Chain jest pełno :P
Chętnie uwzględnię inne uwagi Forumowiczów , mając na uwadze, że dobrze zmixowany kawałek ma brzmieć dobrze na każdym odsłuchu. Sam mam ograniczoną ilość odsłuchów (3 pary słuchawek, w tym zero profesjonalnych xD )
Już przyjrzałem się mixowi stopy z bassem, coś tam delikatnie szturchnąłem, więc dzięki OProject, co do góry to ewentualne braki spróbuję w masteringu, na saturatorze podciągnąć .
Co do luki bez loops'ów to zaryzykuję tak jak jest teraz, licząc, że po masteringu będzie fajnie łupało w tej sekcji.
Dla wszystkich, którzy często u innych piszą "rzuć kompresję na perkusję,(...) czy kick" dedykuję informację, że praktycznie nie używałem kompresorów w mixie . Jedyne co to na clapie i kicku, z atakami rzędu 100ms i release 300ms, czyli przepuszczające "transient", a kompresujące "ogon" - a więc zwiększające dynamikę, a nie "zgniatające".
Oczywiście kompresorów jako Side-Chain jest pełno :P
Chętnie uwzględnię inne uwagi Forumowiczów , mając na uwadze, że dobrze zmixowany kawałek ma brzmieć dobrze na każdym odsłuchu. Sam mam ograniczoną ilość odsłuchów (3 pary słuchawek, w tym zero profesjonalnych xD )