Dobra chyba znalazłem rozwiązanie
"Its because in the step sequencer you can use the sample in the piano roll, and play it with polyphony. At 100%, two notes playing will blow you ears.
Volume is mapped to velocity here, and the default is 80%."
Teraz wszystko by się zgadzało, w takim razie muszę mój dźwięk renderowany przed renderem ustawić 20% głośniej czy o ileś, tylko problem jest taki, że niezależni czy w level adjustment, czy na mixerze czy gdziekolwiek go podglosnie, dzwiek po renderze gra tą samą wartość. wyglada na to, że rozwiązaniem jest tu tylko limiter, lecz on psuje troche jakosc dzwieku
"Its because in the step sequencer you can use the sample in the piano roll, and play it with polyphony. At 100%, two notes playing will blow you ears.
Volume is mapped to velocity here, and the default is 80%."
Teraz wszystko by się zgadzało, w takim razie muszę mój dźwięk renderowany przed renderem ustawić 20% głośniej czy o ileś, tylko problem jest taki, że niezależni czy w level adjustment, czy na mixerze czy gdziekolwiek go podglosnie, dzwiek po renderze gra tą samą wartość. wyglada na to, że rozwiązaniem jest tu tylko limiter, lecz on psuje troche jakosc dzwieku