Kompresja, layering - tyle ;d
Co więcej, śmiem twierdzić, że to właśnie na D# suba można "nie czuć". Sub na d# siedzi około 38Hz, a na G# około 52Hz.
Mało który system zejdzie Ci do 38 Hz, a 50 Hz już może brzmieć lepiej.
Zresztą cytując Vorwerka, znanego ghosta:
Co więcej, śmiem twierdzić, że to właśnie na D# suba można "nie czuć". Sub na d# siedzi około 38Hz, a na G# około 52Hz.
Mało który system zejdzie Ci do 38 Hz, a 50 Hz już może brzmieć lepiej.
Zresztą cytując Vorwerka, znanego ghosta:
Cytat:G = I’ve think that this key carries the most energy for cool/tough tracks
F = Also cool but you can give the low end a bit more low.
E = For really Low kick based tracks
A = For more emotional melodies and stuff.
C,D and B = more for commercial happy stuff.
Edit: The key in minor makes it a bit more sadder and darker. The key in
major a bit more happy and open .