Wiesz, jak wchodzę sobie na trap nation, to jest i tak i tak
Czasami bas jest jakby wydłużeniem stopy, wtedy możesz nie nakładać nawet sidechainu, tylko ustawić mu dłuższy attack, tak żeby się ładnie wymienił ze stopą w najniższym paśmie. Możesz dać go osobno w miejscach gdzie nie ma stopy, wtedy też nie trzeba tego specjalnie miksować, tak sie robi w niektórych gatunkach np. melbourne bounce. Mogą też grać razem i wtedy wymagany sidechain albo jakieś wyciszanie za pomocą automatyzacji. Ogólnie w paśmie poniżej 100 raczej nie powinny grać te dwie rzeczy jednocześnie. Sama stopa też może grać i troche niżej np. koło 50hz jak i wyżej koło 100. Zależy od twojej inwencji twórczej, ważne żeby nie grała jednocześnie z basem w tym samym paśmie, a jeśli już to robi, to warto zwrócić uwagę na faze stopy i basu. Jak mają taką samą fazę i pitch to się wzmocnią wzajemnie, jak inną to się wyciszą. Można to robić na milion sposobów
![:D :D](https://musicproducers.pl/images/emoticons/laugh.png)
![:) :)](https://musicproducers.pl/images/emoticons/smile.png)