Kick to najtrudniejsza rzecz do zrobienia ![;) ;)](https://musicproducers.pl/images/emoticons/wink.png)
Wg mnie. bardzo dobry do tego jest Sytrus
Najważniejsze żeby ustawić odpowiednią obwiednie pitch, potem obwiednie volume
Dalej to kwestia doboru odpowiednich waveformów i filtrów![:) :)](https://musicproducers.pl/images/emoticons/smile.png)
Potem nakładamy efekty, potem powtarzasz taka czynność wiele razy layerując odpowiednie warstwy kicka
Kick składa się z:
Attack'u lub kliknięcia
Punch'a
Tail'a
Czasem są też na końcu pogłosy, reverb lub inne zanikające dzwięki synthów :P
Prosta recepta na kick to umiejętne połączenie różnych warstw, podbijanie odpowiedniego pasma EQ, Distortion (ilość w zależności od gatunku), Kompresja![;) ;)](https://musicproducers.pl/images/emoticons/wink.png)
Najlepiej wziąć sampel kicka i zobaczyć na analizerze Eq jakie pasma są dominujące i próbować tak budować kick i używać EQ żeby było podobnie.
Tworzenie kicka jest bardzo czasochłonne i trudne, warto pamiętać żeby obwiednia pitch na punchu i tailu była podobna we wszystkich warstwach, dobrze też żeby grały na tej samej nucie (tonacji)![:D :D](https://musicproducers.pl/images/emoticons/laugh.png)
Jak dla mnie ten kick ma krótki attack/kliknięcie (można taki uzyskać np. przez efekt "pogo" w samplerze Fl Studio) podbity dół ok 60Hz i dodany średni distortion, limiter xd
Oprócz Sytrusa obczaj wtyczki Bigroom Kick synth, Microtonic, Drumazon, Drumpad, Bassdrum murda i jak pisali wcześniej Kick 2
![;) ;)](https://musicproducers.pl/images/emoticons/wink.png)
Wg mnie. bardzo dobry do tego jest Sytrus
Najważniejsze żeby ustawić odpowiednią obwiednie pitch, potem obwiednie volume
Dalej to kwestia doboru odpowiednich waveformów i filtrów
![:) :)](https://musicproducers.pl/images/emoticons/smile.png)
Potem nakładamy efekty, potem powtarzasz taka czynność wiele razy layerując odpowiednie warstwy kicka
Kick składa się z:
Attack'u lub kliknięcia
Punch'a
Tail'a
Czasem są też na końcu pogłosy, reverb lub inne zanikające dzwięki synthów :P
Prosta recepta na kick to umiejętne połączenie różnych warstw, podbijanie odpowiedniego pasma EQ, Distortion (ilość w zależności od gatunku), Kompresja
![;) ;)](https://musicproducers.pl/images/emoticons/wink.png)
Najlepiej wziąć sampel kicka i zobaczyć na analizerze Eq jakie pasma są dominujące i próbować tak budować kick i używać EQ żeby było podobnie.
Tworzenie kicka jest bardzo czasochłonne i trudne, warto pamiętać żeby obwiednia pitch na punchu i tailu była podobna we wszystkich warstwach, dobrze też żeby grały na tej samej nucie (tonacji)
![:D :D](https://musicproducers.pl/images/emoticons/laugh.png)
Jak dla mnie ten kick ma krótki attack/kliknięcie (można taki uzyskać np. przez efekt "pogo" w samplerze Fl Studio) podbity dół ok 60Hz i dodany średni distortion, limiter xd
Oprócz Sytrusa obczaj wtyczki Bigroom Kick synth, Microtonic, Drumazon, Drumpad, Bassdrum murda i jak pisali wcześniej Kick 2