Danielu, jeszcze "coś" ode mnie. Każdy z tych fragmentów cechuje jakiś "pierwiastek", który jest godny właściwej "obróbki" (w miksie). Czy to ciężkie Brass'y i nieśmiałe Piano (z #1); czy to ulotne Strings'y i incydentalne Synth'y z "brudnym" Bass'em (z #2). Generalnie, jest topornie, "biernie" w ekspresji poszczególnych tonów. Nadto tak siermiężny Beat (niemiłosiernie uciążliwy poprzez przeciągły Clap) stwarza wrażenie pewnego niedosytu tzw. Flow. Mimo, iż jest to Hip Hop track ("dotknięty" subtelnym rysem Trap'u) to owej nośności nut "tu" brak. Kilka posiłkowych Fx'ów w tle; jakiś Glitch tudzież Scratch lub też Sample Vox'u akuratnie upiększyłyby wydźwięk całości. Melodia smyczków (z #2) niekiepska; godna progresji/wariacji (np. w Break'u)... Warto więc to co złe "odrzucić", zaś określone korzystne faktory "wydobyć" z powyższych projektów. I tak: w pierwszym fragmencie jest klarownie, lecz sucho i zbyt ostro "w górze" (EQ do poprawy); w drugim, ponieważ dałeś dość rozległy, "burczący" Bass "góra" jest już zbalansowana, lecz... właśnie ten Bass "nie klei się" w miksie. ![^^ ^^](https://musicproducers.pl/images/emoticons/smile2.png)
PS. Twój wzorzec [Drake -"The Motto"] jest powściągliwym utworem; wszelako zwróć, proszę, uwagę na potraktowanie przestrzeni tego Bit'u i obecność partii Bass'u... Good Luck. ;D
![^^ ^^](https://musicproducers.pl/images/emoticons/smile2.png)
PS. Twój wzorzec [Drake -"The Motto"] jest powściągliwym utworem; wszelako zwróć, proszę, uwagę na potraktowanie przestrzeni tego Bit'u i obecność partii Bass'u... Good Luck. ;D