Otrzymałem midi klawiszów, i z basem tworzą one akordy, które można tak zinterpretować:
D-dur9,
C-911 (bez tercji),
E-mol7/B (B w basie)
i C-mol7/A (A w basie)
Drugi i ostatni akord jest spoza tonacji, którą wybrałaś.
Są momenty w utworze, gdzie w trakcie kiedy gra dany akord, melodia gra jeszcze inne dźwięki i kiedy nie wynika to z progresji akordów, to brzmi to po prostu jak fałsz. Chyba, że tworzysz nowe, własne rozumienie progresji
ale mam wrażenie, że po prostu jeszcze nie wiesz co robisz, i tak Ci wychodzi/nie wychodzi.
Wszystkie dźwięki całego utworu daj sobie np. na barwę piana, góra w dwóch oktawach, żeby dźwięki były w miarę blisko siebie i powyłapuj co Ci nie stroi.
D-dur9,
C-911 (bez tercji),
E-mol7/B (B w basie)
i C-mol7/A (A w basie)
Drugi i ostatni akord jest spoza tonacji, którą wybrałaś.
Są momenty w utworze, gdzie w trakcie kiedy gra dany akord, melodia gra jeszcze inne dźwięki i kiedy nie wynika to z progresji akordów, to brzmi to po prostu jak fałsz. Chyba, że tworzysz nowe, własne rozumienie progresji
![;) ;)](https://musicproducers.pl/images/emoticons/wink.png)
Wszystkie dźwięki całego utworu daj sobie np. na barwę piana, góra w dwóch oktawach, żeby dźwięki były w miarę blisko siebie i powyłapuj co Ci nie stroi.