Hey Rafał. W moim odczuciu:
"Id1"; szanuję Wasz koncept Beat'u; prezencję owego czy też strukturę w utworze. Jednakże nie przekonuje mnie takowy tubalny Kick (odklejony od miksu). Owszem jest solidny, dobitny; wszelako barwa i powtarzalny wydźwięk tegoż jest trochę uciążliwy. Strzeliste Pad'y plus Arp intensyfikuje owe wrażenie. Od 0:59 "wchodzi" rozległy "w dole" Sub Pad (Bass); nieśmiało twierdzę, iż jest zbyt słabo "skluczowany" z tymże Kick'iem. Właściwie jest to jedna przeciągła nuta, która w "całunie" White Noise'u brzmi identycznie; circa siermiężnie; nadto przykrywa wariację Pluck'a. I...? W końcu Breakdown, który od zawsze, według mnie, jest clou Twoich i Mariusza track'ów. Wietrzne Piano "kreśli" ponętnie, cudnej urody krótką melodię. Jest wytchnienie... Ciąg dalszy krewki, krztynę "chropowaty" w ekspresji Synth'u. Tenże jest "pokryty" przez kolejny Beat gęsty, hardy. Temat ekstatyczny, monolityczny. Miks cechuje klarowna "góra"; "środek" trochę przytłumiony; "dół" godny większej "pieszczoty"...
"Id2"; track, w prezencji przewodnich tonów, kreuje wrażenie, iż został stworzony wedle podobnego "szkieletu" co poprzednik. Jest tempo; jest ponownie eteryczny "przerywnik", okraszony metalicznym Pad'em w tle; jest też prężny faktor "ukryty" we wszelkiej maści Fx'ach/Up-Downlifter'ach czy też Sweep'ach. Projekt wyróżnia większe nasycenie i melodyjność dźwięków. "Przejścia" do retuszu. Aranż pokrewny. ;D
"Id3"; więcej się dzieje; nie tylko "z przytupem", lecz także w Backgroundzi'e. Beat wzbogacony o Clap/Snare; wdzięczne melo Synth'u. I choć gdzieś "coś" buczy; gdzieś "coś" minimalnie tetryczy; większość tonów jest "pochowana" głęboko w miksie; prócz tego konstrukcja przewidywalna to tenże track jawi się ewidetnie korzystniej niż #1 i #2. Jest kompletny.
Summa summarum: utwory bezspornie "w zgodzie z gatunkiem"; rześkie, dziarskie, pełne "popędliwej ikry". Aranżacyjnie niemalże izomorficzne. Selekcja dźwięków spójna; akuratna. Jeśli mi wolno, sugeruję, przede wszystkim korektę EQ (szczególnie gdy chodzi o profil Synth'ów i Pad'ów). Kick winien być choć krztynę cieplejszy; "potraktowany" odpowiednim kompresorem, np. Maserati od Waves... Kompozycje, w swym emploi, bdb.
Cheers!
"Id1"; szanuję Wasz koncept Beat'u; prezencję owego czy też strukturę w utworze. Jednakże nie przekonuje mnie takowy tubalny Kick (odklejony od miksu). Owszem jest solidny, dobitny; wszelako barwa i powtarzalny wydźwięk tegoż jest trochę uciążliwy. Strzeliste Pad'y plus Arp intensyfikuje owe wrażenie. Od 0:59 "wchodzi" rozległy "w dole" Sub Pad (Bass); nieśmiało twierdzę, iż jest zbyt słabo "skluczowany" z tymże Kick'iem. Właściwie jest to jedna przeciągła nuta, która w "całunie" White Noise'u brzmi identycznie; circa siermiężnie; nadto przykrywa wariację Pluck'a. I...? W końcu Breakdown, który od zawsze, według mnie, jest clou Twoich i Mariusza track'ów. Wietrzne Piano "kreśli" ponętnie, cudnej urody krótką melodię. Jest wytchnienie... Ciąg dalszy krewki, krztynę "chropowaty" w ekspresji Synth'u. Tenże jest "pokryty" przez kolejny Beat gęsty, hardy. Temat ekstatyczny, monolityczny. Miks cechuje klarowna "góra"; "środek" trochę przytłumiony; "dół" godny większej "pieszczoty"...
"Id2"; track, w prezencji przewodnich tonów, kreuje wrażenie, iż został stworzony wedle podobnego "szkieletu" co poprzednik. Jest tempo; jest ponownie eteryczny "przerywnik", okraszony metalicznym Pad'em w tle; jest też prężny faktor "ukryty" we wszelkiej maści Fx'ach/Up-Downlifter'ach czy też Sweep'ach. Projekt wyróżnia większe nasycenie i melodyjność dźwięków. "Przejścia" do retuszu. Aranż pokrewny. ;D
"Id3"; więcej się dzieje; nie tylko "z przytupem", lecz także w Backgroundzi'e. Beat wzbogacony o Clap/Snare; wdzięczne melo Synth'u. I choć gdzieś "coś" buczy; gdzieś "coś" minimalnie tetryczy; większość tonów jest "pochowana" głęboko w miksie; prócz tego konstrukcja przewidywalna to tenże track jawi się ewidetnie korzystniej niż #1 i #2. Jest kompletny.
Summa summarum: utwory bezspornie "w zgodzie z gatunkiem"; rześkie, dziarskie, pełne "popędliwej ikry". Aranżacyjnie niemalże izomorficzne. Selekcja dźwięków spójna; akuratna. Jeśli mi wolno, sugeruję, przede wszystkim korektę EQ (szczególnie gdy chodzi o profil Synth'ów i Pad'ów). Kick winien być choć krztynę cieplejszy; "potraktowany" odpowiednim kompresorem, np. Maserati od Waves... Kompozycje, w swym emploi, bdb.
Cheers!