No bez przesady, nie jest to aż tak złe jak przedstawiasz, tylko nie rób raczej takich mniej lub bardziej zamierzonych zabiegów ze stopą perkusji i wszystko się dalej samo potoczy. Mam na myśli to, abyś nie łamał podstaw technicznych muzyki , bo sobie tym szkodzisz jeśli to nie jest eksperymentalna muzyka.
Nie widzę powodów dla których Twoja muzyka akurat miałaby się nie podobać większości. Robisz sobie kuku takimi założeniami. Zrobiłeś naprawdę zajebiste tło w tym utworze. W grze typu QUAKE III ARENA widzę ją jak znalazł. Lubiłem się zaczaić na przeciwników, gdy graliśmy w sieci w trybie multiplayer z innymi i ta muza mi to przypomniała. Do niektórych lokacji innych znanych gier też będzie pasowała. Także sporo za tobą, a reszta też nie przyjdzie sama i musimy popracować - zawsze - konsekwentnie do końca.
Zrobić dobry utwór to jest sprzęt, czas, talent, wiedza i umiejętności. Nie ma nikogo kto wie wszystko i wszyscy uczymy się cały czas od siebie nawzajem. To nagranie jest naprawdę spoko, tylko musisz włożyć w nie więcej pracy, a każdy tutaj na pewno coś podpowie w jej trakcie.
Nie widzę powodów dla których Twoja muzyka akurat miałaby się nie podobać większości. Robisz sobie kuku takimi założeniami. Zrobiłeś naprawdę zajebiste tło w tym utworze. W grze typu QUAKE III ARENA widzę ją jak znalazł. Lubiłem się zaczaić na przeciwników, gdy graliśmy w sieci w trybie multiplayer z innymi i ta muza mi to przypomniała. Do niektórych lokacji innych znanych gier też będzie pasowała. Także sporo za tobą, a reszta też nie przyjdzie sama i musimy popracować - zawsze - konsekwentnie do końca.
Zrobić dobry utwór to jest sprzęt, czas, talent, wiedza i umiejętności. Nie ma nikogo kto wie wszystko i wszyscy uczymy się cały czas od siebie nawzajem. To nagranie jest naprawdę spoko, tylko musisz włożyć w nie więcej pracy, a każdy tutaj na pewno coś podpowie w jej trakcie.
Charakterystyka częstotliwościowa to jedno a waveform, który też dużo mówi o nagraniu i jego "kondycji" to co innego. Należy się uzbroić we wszystkie potrzebne narzędzia. Do miksu, masteringu i wyłapywaniu mankamentów charakterystyki częstotliwościowej polecam narzędzia ze stajni "Fabfilter" - cała flota profesjonalnych narzędzi.
Zajrzyj, kliknij w żółty napis, a przekonasz się, że wszystko czego Ci potrzeba tam jest.
Nie zapomnij o programie do analizy, edycji itp typu "GoldWave" czy "AudaCity"
Zwróć uwagę jakie powieści wypisuje u kolegi obok: https://musicproducers.pl/temat-progress...#pid175811
Także wszystko jest dla waszego dobra. Przynajmniej z mojej strony są to bardzo przemyślane i konstruktywne uwagi na temat problemów w waszych nagraniach zazwyczaj wraz z propozycjami ich rozwiązania.