Ja ogromnie cenie tę tak niezwykle utalentowaną kobietę. Straszna szkoda, że stało się z nią to, co się stało. Głos 5- oktawowy, niezwykły talent, a każda piosenka to był killer. "I Wanna Dance With Somebody", "I'm every woman", "Step by step" i "How Will I Know" - który zdaje się w 2004 wraz z samplem z U2 posłużył do całkiem udanego re-mixu (LMC-U2) Piękne czasy.
Ładne instrumentarium, słychać, że czujesz ten Pop i R&B nawet konwertując go na cyfrowe, klasyczne brzmienie. Całość może zahaczać o soul. Muzyka z duszą, dlatego wymaga specjalnego traktowania. Interesująca i charyzmatyczna wersja z romantycznym tłem.
Szybkie spojrzenie na Waveform:
Twój remix, no wszystko perfect, dynamika i te sprawy poza tym, że troszkę za głośno.
Kara za głośność - Twój wynik:
Oczywiście Twój wynik to takie ostrzeżenie, bo nie jest to - 7dB czy -9dB ale na przyszłość uważaj na takie pułapki. "Kara" naliczana jest dla całości w pomiarze Integrated LUFS - cichsze fragmenty zmniejszają wartość tłumienia, głośniejsze ją zwiększają, a na koniec wyciągana jest średnia. Mając do dyspozycji 144 dB dynamiki (24-bit) większość producentów wykorzystuje nie więcej niż połowę tego obszaru !! Nie warto obijać się o sufit dBfs kiedy mamy do dyspozycji tak niewyobrażalny zakres. Jeśli będziemy pracować z poziomami nie przekraczającymi – 6 dBfs, to i tak mamy do dyspozycji jeszcze 138 dB dynamiki.
Czasem używamy zbyt wielu filtrów górnoprzepustowych, a one powodują przesterowanie sygnału, bo taka jest charakterystyka ich pracy (przesterowanie wyłapują mierniki pracujące w trybie nadpróbkowania) a gdy dodamy do tego konwersję stratną i różnego typu manipulacje odbywające się podczas strumieniowania, to może się wydarzyć naprawdę wiele niepożądanych rzeczy z naszym nagraniem - dlatego lepiej byłoby, aby serwisy streamingowe, które dziś wiodą prym, i nie respektują tego typu wrzutek nie przyciszały naszego nagrania.
Dałem 5 punktów, bo dobrze się spisałeś.
Pozdrawiam Serdecznie