Chuckster, a nie kapłeś się, że jak zmieniło się nazwisko/pseudo w adresie, to cały news się zmieniał pod wpisane nazwisko? http://darxide.swellserver.com/news/top_...auto80.php
Mnie napędza Amon Tobin. Szczególnie album Foley Room, nagrany do spółki z Kronos Quartet, jak i nowy w pełni syntetyczny ISAM. Gość ma łeb, ciężko u niego dwa podobne kawałki znaleźć. Był dobry w samplingu, teraz miota syntezą granularną. Wielki technik i kombinator, coś dla mnie
Oprócz Amona, napędza mnie też przypadek. Jak nie mogę zacząć nowego proja, to robię prosty, przesterowany bassline i generuję do niego losowe LFO, przez złożenie trzech niziutkich sinusoid naraz, gdzieś w okolicy lub poniżej 20Hz. Wpuszczam je w ślepy zaułek miksera z Peak Controllerem i do tegoż Peak Controllera podpinam odcięcie filtra LP na basie. Kształt modulacji nie pasuje? Zmieniam wysokości sinusoid w piano roll i nakładając się już interferują w inny sposób, ich amplituda się zniekształca, ergo - podpięte odcięcie filtra LP kręci się w inny sposób. Render ścieżki do wav i wycinankami dopasowuję bas do bitu. Potem klonuję audio clip, daję reverse ścieżki i znów wycinankami dopasowuję kawałeczki basu, które akurat w tym momencie siedzą idealnie. Tada
Mnie napędza Amon Tobin. Szczególnie album Foley Room, nagrany do spółki z Kronos Quartet, jak i nowy w pełni syntetyczny ISAM. Gość ma łeb, ciężko u niego dwa podobne kawałki znaleźć. Był dobry w samplingu, teraz miota syntezą granularną. Wielki technik i kombinator, coś dla mnie
Oprócz Amona, napędza mnie też przypadek. Jak nie mogę zacząć nowego proja, to robię prosty, przesterowany bassline i generuję do niego losowe LFO, przez złożenie trzech niziutkich sinusoid naraz, gdzieś w okolicy lub poniżej 20Hz. Wpuszczam je w ślepy zaułek miksera z Peak Controllerem i do tegoż Peak Controllera podpinam odcięcie filtra LP na basie. Kształt modulacji nie pasuje? Zmieniam wysokości sinusoid w piano roll i nakładając się już interferują w inny sposób, ich amplituda się zniekształca, ergo - podpięte odcięcie filtra LP kręci się w inny sposób. Render ścieżki do wav i wycinankami dopasowuję bas do bitu. Potem klonuję audio clip, daję reverse ścieżki i znów wycinankami dopasowuję kawałeczki basu, które akurat w tym momencie siedzą idealnie. Tada