Ok, skoro chcecie to tłumaczymy:
- Syntezator substraktywny
- 3 Oscylatory z modyfikowalnym ustawieniem w panoramie, opcja przełączania między normalnym trybem (pojedynczym) i multi (w stylu supersaw), fale: sine, saw, ramp (odwrócony saw), triangle, pulse, biały i różowy szum.
- 1 filtr typu State Variable, możliwość wyboru między low pass, high pass, bandpass oraz rezonansu 12 lub 24 dB, funkcja przesterowania rezonansu.
- 1 obwiednia ADSR dla filtrów
- 1 obwiednia ADSR dla głośności (amp)
- 2 obwiednie dla pitchu
- 2 LFO z możliwością synchronizowania tempa z hostem (DAWem).
- dwupasmowy (lol) equalizer: podział na niskie i wysokie częstotliwości
- Bitcrusher
- Portamento
- 32 krokowa obwiednia dla efektu gate
- kontrola parametrów przez velocity
- podwójny delay, mozliwość zmiany między trybem stereo a ping-pong delay przy czym prawy i lewy kanał ma swoje niezależne ustawienia tempa odbić.
- stereofoniczny reverb
- wszystkie funkcje w pełni automatyzowalne
Poprawki mile widziane.
- Syntezator substraktywny
- 3 Oscylatory z modyfikowalnym ustawieniem w panoramie, opcja przełączania między normalnym trybem (pojedynczym) i multi (w stylu supersaw), fale: sine, saw, ramp (odwrócony saw), triangle, pulse, biały i różowy szum.
- 1 filtr typu State Variable, możliwość wyboru między low pass, high pass, bandpass oraz rezonansu 12 lub 24 dB, funkcja przesterowania rezonansu.
- 1 obwiednia ADSR dla filtrów
- 1 obwiednia ADSR dla głośności (amp)
- 2 obwiednie dla pitchu
- 2 LFO z możliwością synchronizowania tempa z hostem (DAWem).
- dwupasmowy (lol) equalizer: podział na niskie i wysokie częstotliwości
- Bitcrusher
- Portamento
- 32 krokowa obwiednia dla efektu gate
- kontrola parametrów przez velocity
- podwójny delay, mozliwość zmiany między trybem stereo a ping-pong delay przy czym prawy i lewy kanał ma swoje niezależne ustawienia tempa odbić.
- stereofoniczny reverb
- wszystkie funkcje w pełni automatyzowalne
Poprawki mile widziane.