PoiZone, Toxic BioHazard, Edison, MORPHINE i HARMOR
PoiZone jest subtraktywnym software'owym syntezatorem zaprojektowanym, by przynieść profesjonalne rezultaty jakościowe bez skomplikowanej nauki, która przeszkadza w kreatywności. Bezużyteczne gałki zostały usunięte, a paczki dźwięków wzbogacone.
Toxic Biohazard prezentuje hybrydowy silnik syntezy, łącząc najlepsze syntezy FM z subtraktywnymi. Z dodaniem „ciepła”, analogiczno-modelowanego filtra i wbudowanych efektów, oscylatorów + seqencer. Toxic Biohazard to abstrakcyjna idea komfortu prostoty i wspaniałej jakości dźwięku.
Zrobiony, by zapewnić wysoką jakość i elastyczność. Jedna z „najcieplejszych”, rześkich i czystych modulacja częstotliwości w świecie. Wzorce efektów są zaprojektowane, by dać dostęp użytkownikowi do kilku typów efektów, od agresywnego, "ruro-podobnego wypaczenia" (distortion), do warm stereo delay, reverb, flanger i phaser efekt.
Edison działa jako wtyczka lub osobno, można włączyć tyle wystąpień ile tylko się zapragnie w dowolnym kanale mixera lub lokacji efektu. Ten recorder/editor zmieni wszystko co myślisz o pracy z plikami audio. To w pełni integralne narzędzie do nagrywania i edycji ścieżek dźwiękowych z możliwością podłączenia do innych wtyczek i modułów VST pozwalające zgrywania ich dźwięków (także granie z ręki)
MORPHINE
Kiedykolwiek poszukiwałeś syntetyzowanego dźwięku ale znalezienie go było niemożliwe?
Z Morfiną, żaden dźwięk nie jest zbyt bolesny, by go odtworzyć.
Morfina jest naprawdę potężnym środkiem przeciwbólowym!
Mała rewolucja…
Z niskimi algorytmami użytkowania CPU, które zatrzymują "ciepły" dźwięk nie poświęcając dokładność artykulacji i elastycznej architektury, Morfina zdobyła natychmiast szczyt swej klasy.
Morfina jest potężnym addytywnym syntezatorem z logiczną, elastyczną architekturą, która pozwala ci utworzyć jakikolwiek dźwięk. Synteza addytywna została uznana jednym z najbardziej pożądanych sposobów naśladowania prawdziwych narzędzi lub tworzenia nowych dźwięków.
Smak dźwięków…
Jesteś utalentowanym muzykiem, pełnym wielkich pomysłów, ale jesteś nadal sceptyczny, tak? Więc które dźwięki Morfina może naprawdę zrobić? Jakiekolwiek! Złożone rozwijające się pady, głębokie basy, instrumenty akustyczne, syntetyczne leady itp z cechami resyntezy i intuicyjną powierzchnią międzyfazową.
Jakkolwiek muzyczna kreatywność nie gwarantuje, że zaczniesz tworzyć od zera. Dobra wiadomość także tu, Morfina posiada 290 wysokogatunkowych presetów okrywających ogromny zasięg stylów muzyki. Nie musisz wierzyć na słowo - wypróbuj moduł Morphine.
Resynteza pozwala na to by uchwycić kompletne spektrum od jakiejś próbki audio, dla dokładnej symulacji prawdziwych instrumentów lub jako punktu początkowego dla czegoś zupełnie nowego, używając wbudowanego narzędzia edycyjnego. W przeciwieństwie do resyntezy w innych addytywnych syntezatorach, Morfina dostarcza całkowitą kontrolę dlatego dźwięki są tak blisko oryginalnej próbki jak to tylko możliwe.
HARMOR - potężny addytywno-subtraktywny syntezator, syntezator obrazu jak również audio resyntezator. Tak jak jego mały brat Harmless, Harmor napędzany jest przez potężny addytywny silnik syntezy. Jego moduły będą wyglądać znajomo dla entuzjastów syntezatorów subtraktywnych: oscylatory, filtry itp. Te efekty są w module Harmor ale, ponieważ przeprowadzone przez addytywne syntezy, oferują więcej swobody. Znajdziemy w nim instrumenty z kategorii: Arp, Bass, FX, Lead, Pad, Sequence, Synthesizer itd. Wewnątrz modułu jest X/Y modulation, filtry „shape” oraz „resonance type”. Ponadto Global EQ mix, Phaser mix, Blur mix, Tremolo depth, Pluck decay length i wiele wiele innych. Klikając przycisk pod symbolem oka po prawej stronie otwieramy VISUAL FEEDBACK.
W sekcji efektów spotkasz wszystkie znane efekty: distortion, chorus, delay i reverb, jak również potężny Soundgoodizer bazujący na silniku Maximus.
Dwie niezależne części (lub “warstwy”) dla nawet bardziej złożonych dźwięków. Części mogą zostać importowane z innego presetu.
Addytywna synteza ogólnie bardzo zużywa CPU, ale nie silnik Harmor. Jego wydajność jest porównywalna z subtraktywnymi syntezatorami. Wiele dźwięków odtwarzanych równolegle nie przeładuje CPU.
Będąc addytywno-subtraktywnym syntezatorem, Harmor może resyntetyzować również pliki audio. Reprodukcja będzie wierna, a nie dźwięko-podobna jak w wielu dodatkowych syntezatorach. Resynteza może oczywiście zostać „wykręcana”, pozwalając na „time stretching”, „pitch shirting” lub mniej konwencjonalne manipulacje. I oczywiście, rezultat analizy może nadal przekształcić się w obraz w celu dalszej obróbki.
Posiada wirtualną muzyczną klawiaturę tak jak Sytrus i kilkadziesiąt instrumentów/efektów do wyboru. Wśród nich znajdują się kategorie: Arp, Bass, FX, Lead, Pad, Sequence, Synthesizer. Harmor posiada również podobny do tego w Sytrusie modulator (X/Y Modulation), którym możemy swobodnie modulować dźwięki i efekty. Przy zastosowaniu Automation Clips na różne efekty możemy osiągać naprawdę niesamowite rezultaty, wzbogacając nasze utwory o wyjątkowo efektowne wstawki.
ŻRÓDŁO: (moje tłumaczenie) image-line.com - tutaj także więcej wtyczek - kliknij w żółty napis, aby przejść.
Jak dostać się do tych wszystkich wtyczek ? Wciskając kółko na myszce (kursor ma być na pustym polu/tle w programie) lub kombinację klawiszy CTRL+F8:
To Plugin Picker - kolekcja wszystkich wtyczek VST i modułów
[video=youtube]youtube=http://www.youtube.com/watch?v=_64p891dyNw[/video]
PoiZone jest subtraktywnym software'owym syntezatorem zaprojektowanym, by przynieść profesjonalne rezultaty jakościowe bez skomplikowanej nauki, która przeszkadza w kreatywności. Bezużyteczne gałki zostały usunięte, a paczki dźwięków wzbogacone.
Toxic Biohazard prezentuje hybrydowy silnik syntezy, łącząc najlepsze syntezy FM z subtraktywnymi. Z dodaniem „ciepła”, analogiczno-modelowanego filtra i wbudowanych efektów, oscylatorów + seqencer. Toxic Biohazard to abstrakcyjna idea komfortu prostoty i wspaniałej jakości dźwięku.
Zrobiony, by zapewnić wysoką jakość i elastyczność. Jedna z „najcieplejszych”, rześkich i czystych modulacja częstotliwości w świecie. Wzorce efektów są zaprojektowane, by dać dostęp użytkownikowi do kilku typów efektów, od agresywnego, "ruro-podobnego wypaczenia" (distortion), do warm stereo delay, reverb, flanger i phaser efekt.
Edison działa jako wtyczka lub osobno, można włączyć tyle wystąpień ile tylko się zapragnie w dowolnym kanale mixera lub lokacji efektu. Ten recorder/editor zmieni wszystko co myślisz o pracy z plikami audio. To w pełni integralne narzędzie do nagrywania i edycji ścieżek dźwiękowych z możliwością podłączenia do innych wtyczek i modułów VST pozwalające zgrywania ich dźwięków (także granie z ręki)
MORPHINE
Kiedykolwiek poszukiwałeś syntetyzowanego dźwięku ale znalezienie go było niemożliwe?
Z Morfiną, żaden dźwięk nie jest zbyt bolesny, by go odtworzyć.
Morfina jest naprawdę potężnym środkiem przeciwbólowym!
Mała rewolucja…
Z niskimi algorytmami użytkowania CPU, które zatrzymują "ciepły" dźwięk nie poświęcając dokładność artykulacji i elastycznej architektury, Morfina zdobyła natychmiast szczyt swej klasy.
Morfina jest potężnym addytywnym syntezatorem z logiczną, elastyczną architekturą, która pozwala ci utworzyć jakikolwiek dźwięk. Synteza addytywna została uznana jednym z najbardziej pożądanych sposobów naśladowania prawdziwych narzędzi lub tworzenia nowych dźwięków.
Smak dźwięków…
Jesteś utalentowanym muzykiem, pełnym wielkich pomysłów, ale jesteś nadal sceptyczny, tak? Więc które dźwięki Morfina może naprawdę zrobić? Jakiekolwiek! Złożone rozwijające się pady, głębokie basy, instrumenty akustyczne, syntetyczne leady itp z cechami resyntezy i intuicyjną powierzchnią międzyfazową.
Jakkolwiek muzyczna kreatywność nie gwarantuje, że zaczniesz tworzyć od zera. Dobra wiadomość także tu, Morfina posiada 290 wysokogatunkowych presetów okrywających ogromny zasięg stylów muzyki. Nie musisz wierzyć na słowo - wypróbuj moduł Morphine.
Resynteza pozwala na to by uchwycić kompletne spektrum od jakiejś próbki audio, dla dokładnej symulacji prawdziwych instrumentów lub jako punktu początkowego dla czegoś zupełnie nowego, używając wbudowanego narzędzia edycyjnego. W przeciwieństwie do resyntezy w innych addytywnych syntezatorach, Morfina dostarcza całkowitą kontrolę dlatego dźwięki są tak blisko oryginalnej próbki jak to tylko możliwe.
HARMOR - potężny addytywno-subtraktywny syntezator, syntezator obrazu jak również audio resyntezator. Tak jak jego mały brat Harmless, Harmor napędzany jest przez potężny addytywny silnik syntezy. Jego moduły będą wyglądać znajomo dla entuzjastów syntezatorów subtraktywnych: oscylatory, filtry itp. Te efekty są w module Harmor ale, ponieważ przeprowadzone przez addytywne syntezy, oferują więcej swobody. Znajdziemy w nim instrumenty z kategorii: Arp, Bass, FX, Lead, Pad, Sequence, Synthesizer itd. Wewnątrz modułu jest X/Y modulation, filtry „shape” oraz „resonance type”. Ponadto Global EQ mix, Phaser mix, Blur mix, Tremolo depth, Pluck decay length i wiele wiele innych. Klikając przycisk pod symbolem oka po prawej stronie otwieramy VISUAL FEEDBACK.
W sekcji efektów spotkasz wszystkie znane efekty: distortion, chorus, delay i reverb, jak również potężny Soundgoodizer bazujący na silniku Maximus.
Dwie niezależne części (lub “warstwy”) dla nawet bardziej złożonych dźwięków. Części mogą zostać importowane z innego presetu.
Addytywna synteza ogólnie bardzo zużywa CPU, ale nie silnik Harmor. Jego wydajność jest porównywalna z subtraktywnymi syntezatorami. Wiele dźwięków odtwarzanych równolegle nie przeładuje CPU.
Będąc addytywno-subtraktywnym syntezatorem, Harmor może resyntetyzować również pliki audio. Reprodukcja będzie wierna, a nie dźwięko-podobna jak w wielu dodatkowych syntezatorach. Resynteza może oczywiście zostać „wykręcana”, pozwalając na „time stretching”, „pitch shirting” lub mniej konwencjonalne manipulacje. I oczywiście, rezultat analizy może nadal przekształcić się w obraz w celu dalszej obróbki.
Posiada wirtualną muzyczną klawiaturę tak jak Sytrus i kilkadziesiąt instrumentów/efektów do wyboru. Wśród nich znajdują się kategorie: Arp, Bass, FX, Lead, Pad, Sequence, Synthesizer. Harmor posiada również podobny do tego w Sytrusie modulator (X/Y Modulation), którym możemy swobodnie modulować dźwięki i efekty. Przy zastosowaniu Automation Clips na różne efekty możemy osiągać naprawdę niesamowite rezultaty, wzbogacając nasze utwory o wyjątkowo efektowne wstawki.
ŻRÓDŁO: (moje tłumaczenie) image-line.com - tutaj także więcej wtyczek - kliknij w żółty napis, aby przejść.
Jak dostać się do tych wszystkich wtyczek ? Wciskając kółko na myszce (kursor ma być na pustym polu/tle w programie) lub kombinację klawiszy CTRL+F8:
To Plugin Picker - kolekcja wszystkich wtyczek VST i modułów
[video=youtube]youtube=http://www.youtube.com/watch?v=_64p891dyNw[/video]