Przejścia powinny płynnie zmieniać sekcje w utworze, u Ciebie jest np. snare roll, po czym trwa ta sama partia, co troszke niepotrzebnie syfi w aranżacji. Później gdy przydałoby się dugie przejscie jest znów to samo... poza tym musisz starać się robić je tak, aby stanowiły "wbudowany" element utworu, muszą być tak wkomponowane, aby słuchacz nie zwracał na nie uwagi ![;) ;)](https://musicproducers.pl/images/emoticons/wink.png)
Bas jest troszke zbyt pluckowaty, w tym wyciszyć środkowe częstotliwości i nie za mocno go przesterować - dist podbije góre i poszarpie fale - bas zyska moc
trudno coś więcej powiedzieć, Ty masz projekt i Ty panujesz nad oscylatorami, zrób tak żeby bas dawał kopa ;d
![;) ;)](https://musicproducers.pl/images/emoticons/wink.png)
Bas jest troszke zbyt pluckowaty, w tym wyciszyć środkowe częstotliwości i nie za mocno go przesterować - dist podbije góre i poszarpie fale - bas zyska moc
![;) ;)](https://musicproducers.pl/images/emoticons/wink.png)