po pierwsze po co komuś kto nie potrafi obsłużyć poprawnie korektora czy najzwyczajniej w świecie nie słyszy, że barwa dźwięku już jest dupna, doradzać kompresory etc...
po pierwsze EQ bez tego nic nie zrobisz... moim zdaniem kompresorom nadaje sie zbyt duże znaczenie...
po drugie koleżka chyba żyje w różowym świecie skoro po paru postach chce mieć super miks a ludzie się tego uczą w chuj czasu
tu trzeba usiąść z dupą i ćwiczyć i nie godzinę a trzeba temu poświęcić dziesiątki godzin jak nie setki...
z tego co słyszę w tym kawałku to po pierwsze nie ma perki.. a perka napędza utwór wiec radzę zacząć od dobrych próbek hatsów, shakerów etc. i poświęcić czas na układanie loopów które dadzą niezłego drive`u utworowi... do tego z 1 ścieżką leadu piszczącą i brzmiącą jak melodyjka zegarka casio daleko nie ujedziesz... po prostu ucz się miksu i poczytaj u build upie utworów... co powinno mieć co warto dać... osobiście phaser daje na osobną ścieżkę żeby dała niezły movment na dolne partie wolę nie dawać
po pierwsze EQ bez tego nic nie zrobisz... moim zdaniem kompresorom nadaje sie zbyt duże znaczenie...
po drugie koleżka chyba żyje w różowym świecie skoro po paru postach chce mieć super miks a ludzie się tego uczą w chuj czasu
![:) :)](https://musicproducers.pl/images/emoticons/smile.png)
z tego co słyszę w tym kawałku to po pierwsze nie ma perki.. a perka napędza utwór wiec radzę zacząć od dobrych próbek hatsów, shakerów etc. i poświęcić czas na układanie loopów które dadzą niezłego drive`u utworowi... do tego z 1 ścieżką leadu piszczącą i brzmiącą jak melodyjka zegarka casio daleko nie ujedziesz... po prostu ucz się miksu i poczytaj u build upie utworów... co powinno mieć co warto dać... osobiście phaser daje na osobną ścieżkę żeby dała niezły movment na dolne partie wolę nie dawać