Bardzo ciekawy temat
Osobiście uważam, że komponowanie własnej muzyki od podstaw to najwyższy level i dający najwięcej satysfakcji aspekt związany z produkcją muzyki.
Tutaj nie do końca się zgadzam. Obecnie branża gier video to chyba najszybciej rozwijający się sektor rynku rozrywkowego, więc naturalne jest, że wiąże się to z sporą kasą. Przykładem może byc Call of DUty, który po 15 dniach przyniósł ponad 1mld dolarów zysku przebijając tym samym Avatara. Widać więc jak lukratywnym rynkiem (dla kompozytorów również) staje się ten segment.
Odpowiednikiem (jeśli można tak to nazwać)Hansa Zimmera w tej branży, będzie chyba Jeremy Soule.
Powodzenia i wytrwałości w dążeniu do celu
Osobiście uważam, że komponowanie własnej muzyki od podstaw to najwyższy level i dający najwięcej satysfakcji aspekt związany z produkcją muzyki.
Cytat:Mniejsi zadowalają się serialami/grami i innymi mniejszymi rzeczami które też potrzebuja zapowiedzi ale nie mają tak dużego budżetu.
Tutaj nie do końca się zgadzam. Obecnie branża gier video to chyba najszybciej rozwijający się sektor rynku rozrywkowego, więc naturalne jest, że wiąże się to z sporą kasą. Przykładem może byc Call of DUty, który po 15 dniach przyniósł ponad 1mld dolarów zysku przebijając tym samym Avatara. Widać więc jak lukratywnym rynkiem (dla kompozytorów również) staje się ten segment.
Odpowiednikiem (jeśli można tak to nazwać)Hansa Zimmera w tej branży, będzie chyba Jeremy Soule.
Powodzenia i wytrwałości w dążeniu do celu
![:) :)](https://musicproducers.pl/images/emoticons/smile.png)