Co mi na przykład pomaga to słuchanie i analizowanie kawałka po 8 barowych sekcjach wypisując co się dokładnie zmienia.
Na przykład:
sekcja A - stopa, werbel, cykacz, pad, bass (8 barów) - później skupiam się na detalach
sekcja Aa - snare roll (6-8 bar), snare comb (3 bar), riser (7-8 bar) - i tak dalej
Czasami się zdarza, że lepiej jest podzielić na 6, 12, 4 bary.
Pewnie trochę chaotycznie opisałem ale mam nadzieję, że jakoś pomagam. Opisuję to różnie, ponieważ zdarzy się że zapomnę co dokładnie miałem na myśli a to potrafi zrodzić nowy pomysł! Przepraszam też za makaronizmy, ale tak myślę o muzyce i ciężko mi się przestawić.
Na przykład:
sekcja A - stopa, werbel, cykacz, pad, bass (8 barów) - później skupiam się na detalach
sekcja Aa - snare roll (6-8 bar), snare comb (3 bar), riser (7-8 bar) - i tak dalej
Czasami się zdarza, że lepiej jest podzielić na 6, 12, 4 bary.
Pewnie trochę chaotycznie opisałem ale mam nadzieję, że jakoś pomagam. Opisuję to różnie, ponieważ zdarzy się że zapomnę co dokładnie miałem na myśli a to potrafi zrodzić nowy pomysł! Przepraszam też za makaronizmy, ale tak myślę o muzyce i ciężko mi się przestawić.