Hey Adam. Pamiętam projekty ("Gorzki Los" czy też "MVDA"). Względem tychże wyczuwalny jest obecnie minimalny progress w artykulacji, choć wciąż Twój wokal cechuje toporny, swoiście przeciągły "Flow". Brak "w tym wszystkim" harmonii, lekkości w interpretacji liryki. W pewnej materii trzy faktory wydają (mi) się notorycznie tożsame, a mianowicie: barwa głosu, specyficzna intonacja, skłonność do kreacji złożonych (trudnych spółgłoskowo) tekstów. Przeto, jeśli pozwolisz, nie będę już odnosić się do tych kwestii. Wszystko (co według mnie jest istotne) skreśliłam we wcześniejszych postach i nie chcę się już powtarzać. http://musicproducers.pl/temat-hip-hop-a...t-anything
Jeśli chodzi o Bit; jest jednorodnie acz melodyjnie. Ton Piano (a'la harfa) brzmi efektownie; sporadyczny Synth (a'la gitara) kreuje delikatny "rys" jakiejś nostalgii; perka prezentuje się poprawnie (wyważony Snare; ulotne Hi Hat'y); niezgorszy Bass. Godnym byłoby owy Beat "skrzywić" chwilowym Break'iem, wzbogacić "garścią" Fx'ów tudzież Glitch'em/Scratch'em. Po prostu krztynę więcej winno się dziać w użytym instrumentarium. Jednakże... tenże Bit to w pełni oryginalny utwór pt. "Steady Mobbin'" hala-X's ze stajni Shadowville.
Jeśli chodzi o Bit; jest jednorodnie acz melodyjnie. Ton Piano (a'la harfa) brzmi efektownie; sporadyczny Synth (a'la gitara) kreuje delikatny "rys" jakiejś nostalgii; perka prezentuje się poprawnie (wyważony Snare; ulotne Hi Hat'y); niezgorszy Bass. Godnym byłoby owy Beat "skrzywić" chwilowym Break'iem, wzbogacić "garścią" Fx'ów tudzież Glitch'em/Scratch'em. Po prostu krztynę więcej winno się dziać w użytym instrumentarium. Jednakże... tenże Bit to w pełni oryginalny utwór pt. "Steady Mobbin'" hala-X's ze stajni Shadowville.