Inspiracja zacna. Pomysł również świetny. Przestrzenność i ułożenie dźwięków w panoramie również podoba mi się.
Przydałoby się zadbać o większą kontrolę nad dolnymi częstotliwościami, by nieco urozmaicić ten ambient.
Klik ala Zimmer jest tutaj dobrze użyty, wychodzi do przodu - co podoba mi się. Jednak samo tło, pady przydałoby się jeszcze mocniej schować do tyłu i nadać większej przestrzeni pogłosem - stworzyłaby się bardziej satysfakcjonująca głębia. Jeżeli chodzi o sam sound design (głównie pady/drony) - warto byłoby nałożyć na nie delikatnego LFO. Wtedy wszystko zaczęłoby bardziej żyć, stałoby się nieco ruchome i organiczne - a przede wszystkim budowałoby w twojej historii coś więcej.
Jeszcze jedna uwaga - warto w dziełach ambientowych budować tak samo akordy, jak i w normalnych utworach. Wystarczy jakiś jeden dobry akord rozłożony głosami w elementach sound designu (nawet klik ma swoją tonację). Przeanalizuj sobie akordy i harmonię w soundtracku Interstellar, a przede wszystkim w ambientach do Blade Runner (i stary i nowy). Bo tak na prawdę to właśnie użyta harmonia buduje prawdziwą historię i daje pole wyobraźni słuchaczom.
Przydałoby się zadbać o większą kontrolę nad dolnymi częstotliwościami, by nieco urozmaicić ten ambient.
Klik ala Zimmer jest tutaj dobrze użyty, wychodzi do przodu - co podoba mi się. Jednak samo tło, pady przydałoby się jeszcze mocniej schować do tyłu i nadać większej przestrzeni pogłosem - stworzyłaby się bardziej satysfakcjonująca głębia. Jeżeli chodzi o sam sound design (głównie pady/drony) - warto byłoby nałożyć na nie delikatnego LFO. Wtedy wszystko zaczęłoby bardziej żyć, stałoby się nieco ruchome i organiczne - a przede wszystkim budowałoby w twojej historii coś więcej.
Jeszcze jedna uwaga - warto w dziełach ambientowych budować tak samo akordy, jak i w normalnych utworach. Wystarczy jakiś jeden dobry akord rozłożony głosami w elementach sound designu (nawet klik ma swoją tonację). Przeanalizuj sobie akordy i harmonię w soundtracku Interstellar, a przede wszystkim w ambientach do Blade Runner (i stary i nowy). Bo tak na prawdę to właśnie użyta harmonia buduje prawdziwą historię i daje pole wyobraźni słuchaczom.