Intryguje to, że dźwięki głównej melodii nie siedzą sztywno w metrum, ciekawie to brzmi. W moim odczuciu jednak ta początkowa melodia mogła być nieco cichsza, delikatniejsza.
Motyw ciekawy, zainteresował mnie, niestety wykonanie już nieco mniej. Brzmi jak bardzo wczesna wersja demo.
Przede wszystkim, wydaje mi się jakby wszystko było zlane ze sobą, w sensie brak przejść i naznaczonych fragmentów.
Fx, sweepy itp powinno załatwić sprawę.
Drugą sprawą jest, ze subbas strasznie daje po uszach - zdecydowanie bym go ściszył bo bardzo się wybija ponad resztę.
W ogóle, wszystko jest takie bardzo chaotyczne. ALE... motyw zapowiada się ciekawie tak jak wcześniej wspomniałem, tak więc wymaga on pracy.
Dźwięk a'la "brudne" koto bezsprzecznie przewodzi w tymże track'u. Jest zbyt donośny; melodia, którą kreuje, początkowo lekko chaotyczna, przekształaca się w "trudny" motyw; z orientalnym "zacięciem". W tle charakterystyczne (Twoje) Hi Hat'y i powściągliwa reszta perkusyjnych (z zmyślną partią, przycichych, bębnów). Utwór monotematyczny; nietypowy, w klimacie zamierzchłych czasów "Kraju Kwitnącej Wiśni”. JVCKØB, それは面白いです.
(2.05.2016, 23:26)OProject napisał(a): Czy dobrze słyszę że to jest sakura z fl studio... ta wtyka była inspiracja do tego wałka? :P
Inspiracją były bardziej wiśnie, które w tym roku w mojej okolicy zakwitły wyjątkowo obficie, a syntezator to. w rzeczy samej sakura, chciałem przenieść ten kawałek na JapanWave, mam nadzieje, że czuć ten vibe.
Sample może i przer*chane w każdy możliwy sposób i dziurę, ale starałem się je dobrać najlepiej jak tylko mogłem, a te mi się nawinęły
Strasznie to wszystko chaotyczne. Brak w tym jakiegoś sensu, aranżacji. Takie "gra no to gra, na cholere drążyć temat" xD Dodatkowo ten sub grający 24/7 pod dłuższym odsłuchu wykańcza i niweluje jakiekolwiek napięcie w utworze.
Motyw główny jakoś mnie nie porwał. Pluck gra jakoś niezdecydowanie i mam wrażenie że momentami trochę to wszystko fałszuje. Gdybyś dał go po jakimś zgrabnym build-up'ie może by to miało ręce i nogi ale tak wychodzi z tego taki eksperyment.
Jak masz za dużo ciekawych pomysłów na raz proponuję opierać się na utworach profesjonalistów i czerpać od nich podstawy, czyli jakiś schemat utworu i miks. Jak masz główny szkielet utworu możesz zadecydować gdzie i w jakim odstępie ma grać motyw. Tak żeby nie było tego wrażenia, że wszystko gra na raz.
Także no nie jest najlepiej, ale nie jest też tak źle. Tak czy inaczej, życzę powodzenia.
ところで、この頃、なぜ誰もが日本語で自分のトラック名を付けられるの??笑xd
Dół strasznie muli przez co ciężko się tego słucha. Synth, którego użyłeś jest strasznie męczący. Aranż też można by trochę poprawić, bo nie przykuwa uwagi.
Powodzenia przy kolejnych produkcjach