Instrumental z tych "ambitniejszych"
Piękne brzmienia, szczególnie wchodzący w okolicach 0:15 chór robi niezłą robotę w kontekście klimatu i pojawiająca się w tle harfa... Czuć ładunek emocjonalny.
Pierwsza część buduję napięcie, jednak ciut za długa - nieproporcjonalnie długa do reszty utworu zdaję się Dalej motyw pianina i ta patetyczna "perkusja" świetnie się komponuje razem. W tej pierwszej części od 0:38 bęben wg mnie zbyt daleko w tle.
Generalnie całość wyszła bardzo zacnie Chwilowo wstrzymam się od głosu, bo nie wiem czy to ostateczna wersja?
Nie to nie jest ostateczna wersja, też mi się tak wydawało z tymi bębnami, ale nie byłem pewien czy są dostatecznie głośno, dzięki za opinię, postaram się to naprawić.
Tu główną robotę robi klimat całości, taki trochę baśniowy i magiczny zarazem. Chór ładnie brzmi, lecz mi w nim brakuje jakiegoś mistycyzmu, magii, taki normalny po prostu mi się wydaje. Ładne użycie dętych drewnianych i prostej w wyrazie melodii na pianino.
Bardzo ładny klimat, nie wiem czy mam po prostu zmęczony słuch, ale wydaje mi się że 0:25 na lewym kanale zrobił się lekki przester na wokal padzie. Druga część to bajka, świetnie słucha się pianina razem z bębnami.
5!
Pzdr.
qnebra gram sobie ostatnio w gry typu Hidden Objects, i tam właśnie jest taka muzyka to mnie zainspirowało, ponieważ słyszałem dużo wręcz wspaniałych utworów, o których nikt nigdy nie usłyszy, dziękuję ci za odsłuch.
L.G. chodzi ci zapewne o G3 i C4 bo właśnie w tym momencie gra ten chór, nie mam na to wpływu bo korzystam z samplera, mogę ewentualnie dodawać różne efekty, a na sumie mam wtyczkę Advanced Dynamics, który służy jako limiter, także wszystko poniżej 0dB, ale dziękuję za odsłuch i bystry słuch, jeśli się da to to naprawię.
Kawałek moim zdaniem powinien znaleźć się w kolejnej odsłonie gry Uncharted Świetny motyw na muzykę do gry, ładnie dobrane dźwięki, miks w miarę czysty. Ode mnie piona!
Czuję lekki niedosyt Utwór rozkręca się tak, że miałem wrażenie, że zaraz trąby rozegrają się wypełniając całą przestrzeń, ale pewnie zostawiłeś to na część rozbudowaną.
Hmmm... odnoszę wrażenie, iż melodia jest mi bliska. Gdzieś odległe klimaty sdtk.'ów PS (tak jak piszesz); typu "Skyrim" czy "Journey". Jest czarownie; olśniewająco w Sound Design'ie. Powściągliwym, sensownym w swej prostocie. Klimat jest; i owszem. Jednakże pełne delektowanie się stworzoną przez Ciebie aurą burzy nieco miks:instrumenty perkusyjne (w 2. części tematu; od 1:17) brzmią "bezsilnie"; zbyt delikatnie; przy rzeczowym w swej nostalgii piano; melodyjnym tle z subtelnym chórem . Owe bębny w swej intensywności choć trochę winny być przeciwieństwem lirycznych nutek. Wszystkie dźwięki potrzebują swej przestrzeni; niech nie będą tak mocno "skryte", "przykryte" (harfa; 0:54), nieśmiałe; podkreśl ich maestrię przez czytelniejszą separację; np. smyczkowe z Intro są zbyt "ciemne", tuż potem (0:08) piano "wchodzi" ciut niestarannie; chór (0:38) niech wzbogaci Background wyraźniej swą "anielskością"... Recoil, koncept znamienity.
PiotreX takie było moje pierwotne zamierzenie, nie wszystko musi dudnić żeby się przyjemnie słuchało.
KBK dzięki, ale wątpię by ktoś u góry usłyszał o mnie poza forum, małe żuczki żyją sobie na marginesie.
Orionage raczej nie będzie drugiej części bo pracuję już nad czymś nowym, ale błędy skorygowałem już w miarę prawidłowo, tylko jeszcze nie jest skopiowane na SC.
Shabboo Harper nie mogłaś tego słyszeć bo wzorowałem się na innej grze , dzięki za konstruktywną krytykę bębny już naprawiłem, ale jeszcze nie wrzuciłem na SC.
Zgodze sięz Rustem, świetne brzmienie bębnów. Od samego początku mam wrażenie, że słyszałem już coś podobnego i myśle, że idealnie wpasowało by się w jakąś grę w świecie fantasy... Ghotic, Risen tam bym to słyszał Idź Ty, bo na brałem chęci aby powrócić do tych tytułów a nie mam czasu heheh.
5/5 i czekam na kolejne