Klapy w build upie za glosne i suche jak wiór. Drop soczysty, ale mam wrażenie, że nie w tonacji w ogóle, plus za duży przeskok jest, jakby to dwa różne utwory były. Jest nieźle, ale duże jeszcze pole do poprawy w mojej opinii.
PS
Jak zrobić takie fajne wideo?
Pozdro, powodzenia życzę!
(23.04.2017, 15:36)Stroke napisał(a): Klapy w build upie za glosne i suche jak wiór. Drop soczysty, ale mam wrażenie, że nie w tonacji w ogóle, plus za duży przeskok jest, jakby to dwa różne utwory były. Jest nieźle, ale duże jeszcze pole do poprawy w mojej opinii.
PS
Jak zrobić takie fajne wideo?
Pozdro, powodzenia życzę!
Stroke... na Twoją opinię zawsze można liczyć, dzięki Ci za to. Co do dropa to masz rację ale zrobiłem to świadomie, ponieważ tak czuje "melodia - pierd.., melodia - pierd...", czyli Big Room.
Zresztą to mój debiut w tej odmianie housu. Ogólnie to 4 kawałek jaki zrobiłem w całym moim życiu.
Ps. Video jest bardzo prosto zrobić za pomocą Fl-a. Potrzeba wtyczki ZGameEditor Visualizer.
Nie mam najmocniejszego kompa a mimo to rendering do 720p trwał ok 10 min. Cód miód
Joł.
Początek całkiem ok. Melodia standardowa, typu "Nie wiem co zagrać, więc wpuszczę kota na klawiaturę".
Muszę się zgodzić ze Stroke, że "clapy" brzmią zbyt sucho i donośnie. Zaś element aranżacyjny, który wchodzi w 1:00 minucie oraz pod koniec utworu zupełnie nie pasuje do reszty. Zmienia się głębia i ogólnie tonacja utworu, jest bardzo sucho, a najgorsze jest to, że wydaje się jakby w tej części utworu główny lead, który brzmi abstrakcyjnie dziwnie i w ogóle nie współgrający z basem lekko fałszował.
Kompletnie brakuje mi głębi na początku, dodałbym jakiś pad, skrzypce w tle, clap rzeczywiście jest suchy w build upie. Melodia, taka sobie trochę, brak jasnego konceptu na nią