Bryan Kearney? To specyficzny wzorzec; takowe "zbliżenie się" pod względem aranżu nie jest trudne, pewna konfiguracja kompozycji jest bowiem standardowa. Gorzej (dla Ciebie ) gdy pragniesz osiągnąć choćby minimalnie (podobny) level w warstwie technicznej.
Maćku, piszesz: "motywy są bardzo proste"; to fakt, lecz czasem i z tak oszczędnym Sound Design'em możliwym jest osiągnięcie... "something special". Niestety, w przypadku Twego "Acid Madness", owy "kwas" li tylko "jest" obecny w powściągliwie "zduszonym" Synth'u; "szaleństwa" nie czuję. ... Według mnie taki stan rzeczy, jest wynikiem niesamowicie "zamulonych" dźwięków. Te "sprowadzone" są do "środka fali"; przez co odnosi się wrażenie, iż utwór jest kompletnie w mono. Tak "przygnięciony" Beat ("duszny" Kick plus nieśmiały w swej soczystości Clap/Snare), gdzieś ginący w kiepskiej separacji "pląs" Pad'ów/Acid'ów świadczy o niedokładnym miksie; np: początkowy Synth/Uplifter "dotknięty" jest zbyt drastycznym "odcięciem góry"... Temat potrzebuje zdecydowanej "korekty": EQ/saturacja/kompresja... "Dopieszczenia" przejść, głośności ścieżek, panoramy. Niech cdn., if You wish so...
Maćku, piszesz: "motywy są bardzo proste"; to fakt, lecz czasem i z tak oszczędnym Sound Design'em możliwym jest osiągnięcie... "something special". Niestety, w przypadku Twego "Acid Madness", owy "kwas" li tylko "jest" obecny w powściągliwie "zduszonym" Synth'u; "szaleństwa" nie czuję. ... Według mnie taki stan rzeczy, jest wynikiem niesamowicie "zamulonych" dźwięków. Te "sprowadzone" są do "środka fali"; przez co odnosi się wrażenie, iż utwór jest kompletnie w mono. Tak "przygnięciony" Beat ("duszny" Kick plus nieśmiały w swej soczystości Clap/Snare), gdzieś ginący w kiepskiej separacji "pląs" Pad'ów/Acid'ów świadczy o niedokładnym miksie; np: początkowy Synth/Uplifter "dotknięty" jest zbyt drastycznym "odcięciem góry"... Temat potrzebuje zdecydowanej "korekty": EQ/saturacja/kompresja... "Dopieszczenia" przejść, głośności ścieżek, panoramy. Niech cdn., if You wish so...