Moje ulubione na ten moment
1. Shi(n)tro - świetny monodram, tekst i melorecytacja pierwszorzędne, idealnie zgrane z warstwą dźwiękową
3. DJ Amator - totalny dadaizm, nie wiem dlaczego, ale rozbawia mnie to strasznie, to jest tak złe, że aż wybitne
5. Chujwerk - bezpośrednie, wulgarne, w punkt, dobry delay na wokalu, zgrabnie zmontowane
6. Nursultan Tulyakbay - "ooooo, toj tin dej, booo..." + szybkie brzdąkanie na wieśle i od razu jest banan
8. Eror - wchodzi w głowe, wokal i poezja pierwszorzędowe, taki jest blues, ból i smutek w koło macieju, wszystko w kanonie gatunku, mógłbyś to grać i śpiewać siedząc z wiosłem na dworcu kolejowym
10. Chacha - słyszę to "mejdu, mejdu, mej, mejdu, mejdu" i to jest takie śmieszne, nie wiem czemu...
12. Pierdi - drum and bass and fart
13. Macie Rewicz - absurdalnie suche, poważny lektor, niepoważny i wulgarny tekst i do tego muza z supermario
Dodam tylko (jako rys historyczny) że "14. Trzeci Tropiciel Krzyku - Jeden na Pięć" powstał w 1995 roku. Stworzyłem to "dzieło" jako (nieświadomy) mashup i cover w jednym, poniższych dwóch utworów. Najwyraźniej w tamtym czasie te melodie siedziały w mojej głowie i było to jedyne co byłem w stanie "wyprodukować" w ówczesnym stanie mojego braku wiedzy o jakiejkolwiek produkcji.
2Unlimited - Info Superhighway https://www.youtube.com/watch?v=hj-AsIOCj1E
Temat z filmu Ostatni Mohikanin https://www.youtube.com/watch?v=2pCv7k_Hzvg
W każdym razie moja poważna próba połączenia techno, eurodance z muzyką filmową w 4-kanałowym trakerze pod DOS'em na amigowych samplach, bez żadnego skila musiała po 22 latach skończyć na fucklogic.
1. Shi(n)tro - świetny monodram, tekst i melorecytacja pierwszorzędne, idealnie zgrane z warstwą dźwiękową
3. DJ Amator - totalny dadaizm, nie wiem dlaczego, ale rozbawia mnie to strasznie, to jest tak złe, że aż wybitne
5. Chujwerk - bezpośrednie, wulgarne, w punkt, dobry delay na wokalu, zgrabnie zmontowane
6. Nursultan Tulyakbay - "ooooo, toj tin dej, booo..." + szybkie brzdąkanie na wieśle i od razu jest banan
8. Eror - wchodzi w głowe, wokal i poezja pierwszorzędowe, taki jest blues, ból i smutek w koło macieju, wszystko w kanonie gatunku, mógłbyś to grać i śpiewać siedząc z wiosłem na dworcu kolejowym
10. Chacha - słyszę to "mejdu, mejdu, mej, mejdu, mejdu" i to jest takie śmieszne, nie wiem czemu...
12. Pierdi - drum and bass and fart
13. Macie Rewicz - absurdalnie suche, poważny lektor, niepoważny i wulgarny tekst i do tego muza z supermario
Dodam tylko (jako rys historyczny) że "14. Trzeci Tropiciel Krzyku - Jeden na Pięć" powstał w 1995 roku. Stworzyłem to "dzieło" jako (nieświadomy) mashup i cover w jednym, poniższych dwóch utworów. Najwyraźniej w tamtym czasie te melodie siedziały w mojej głowie i było to jedyne co byłem w stanie "wyprodukować" w ówczesnym stanie mojego braku wiedzy o jakiejkolwiek produkcji.
2Unlimited - Info Superhighway https://www.youtube.com/watch?v=hj-AsIOCj1E
Temat z filmu Ostatni Mohikanin https://www.youtube.com/watch?v=2pCv7k_Hzvg
W każdym razie moja poważna próba połączenia techno, eurodance z muzyką filmową w 4-kanałowym trakerze pod DOS'em na amigowych samplach, bez żadnego skila musiała po 22 latach skończyć na fucklogic.